Lisa gerrits

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Sim kaart verloren, nieuwe simkaart met behoud nummer ?

Hallo, ik ben op vakantie mijn simkaart van Vodafone verloren. Is het mogelijk om in Nederland een nieuwe simkaart aan te vragen, waarbij ik mijn huidige telefoonnummer kan behouden. Het gaat om een prepaid simkaart. En waar zou ik die eventueel kunnen aanvragen ? En wat zijn de kosten ?

Alvast bedankt
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Lisa gerrits

Even een kleine toevoeging aan het bericht van Energieboy

Een prepaid simkaart kan alleen vervangen worden in een van onze winkels. Helaas is het niet mogelijk om deze te bestellen via de chat etc. Zorg ervoor dat je een my Vodafone account hebt en deze geregistreerd is op je naam etc. en neem inderdaad een ID-kaart of paspoort mee.

Bij een abonnement is het wel mogelijk om via de verschillende kanalen een simkaart te bestellen.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Lisa gerrits ,
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

De snelste manier is naar een Vodafone winkel in de buurt gaan. Neem een identiteitsbewijs en je bankpas mee. Maar aangezien je op vakantie bent is dat wat lastiger. Beste is om dan via My Vodafone (via de chat) of gewoon even te bellen. Je nummer blijft dan natuurlijk gewoon behouden (mits je alle gegevens van jezelf hebt geregistreerd van je Prepaid kaartje).

Wat zijn de kosten daarvan? Als je Sim-kaart is gestolen en je hebt aangiften gedaan dan krijg je deze gratis. In alle andere gevallen, in jou geval dus ook, kost een nieuwe simkaart € 20(abonnement), € 5 (prepaid) en € 30 (Duo Sim). Voor een nieuwe simkaart kom je even langs bij één van de Vodafone winkels. Neem wel je identiteitsbewijs mee.

Prepaid?
Heb je een prepaid, in jou geval, dan is het handig dat alles goed staat geregistreerd. Registreer je gegevens in een eigen My Vodafone account. Zo weten we zeker dat het jouw prepaid-nummer is. En kunnen we je meteen helpen.

Hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Meer informatie over aanvragen van nieuwe Sim-kaart, lees hier. Mocht je nog vragen hebben, laat het weten.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Lisa gerrits

Even een kleine toevoeging aan het bericht van Energieboy

Een prepaid simkaart kan alleen vervangen worden in een van onze winkels. Helaas is het niet mogelijk om deze te bestellen via de chat etc. Zorg ervoor dat je een my Vodafone account hebt en deze geregistreerd is op je naam etc. en neem inderdaad een ID-kaart of paspoort mee.

Bij een abonnement is het wel mogelijk om via de verschillende kanalen een simkaart te bestellen.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Oei, ik zat al te denken of het kon of niet.
Sorry dat mijn info dan iets te veel info bevatte en niet klopte.

Dan maar langs gaan als je terug bent van vakantie 🙂
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten, geen reactie meer.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic