Hoi@uutroeve
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Hier kunnen wij klanten onder elkaar niet mee helpen. Je kan 3 dingen doen:
1) Wachten tot er een medewerker van Vodafone online komt en die zou eventueel voor je kunnen kijken wat er aan de hand is. Deze komen langs op de Community en zodra ze je bericht hebben gelezen dan zullen ze antwoord geven.
2) Je kan de klantenservice van Vodafone bellen om te vragen wanneer ze je omzetten
3) Je kan ook een chat starten met de klantenservice.
Eventueel zou je nog een privé bericht kunnen sturen via Facebook of Twitter. Ook daar zitten mensen die in het systeem kunnen kijken en je antwoord kunnen verstrekken. Succes in ieder geval en ik hoop dat je toch snel bereik hebt.
Korte vraag: Je had toch wel voldoende saldo nog op het kaartje staan? Dat je niet alles hebt opgemaakt want er moet altijd een kleine saldo over blijven op je Prepaid kaart (overigens, als je van Vodafone Prepaid naar Vodafone Abonnement gaat dan neem je het geld wat er nog over is mee naar je nieuwe contract en halen ze daar vanaf, in de eerste maanden).