rubenlange

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Sim kaart niet geleverd door Dynalogic

Hi goedendag,
Ik ben overgestapt van ziggo naar vodafone,
Ten eerste is er iets verkeerd gegaan bij de bestelling en heb ik geen afspraak of email gehad van Dynalogic.
Na telefonisch contact met Vodafone gisteren is er alsnog een afspraak gemaakt voor vandaag tussen 0800 en 1300.
Ze zijn dus niet gekomen en wat kan ik nu nog doen? Ik heb geen track en trace ... en kan niet bellen (duh)
Een forum en twitter bericht dan maar in de hoop dat iemand me kan helpen hiermee.
Vriendelijk Groet,
Ruben

4 Reacties 4
rubenlange
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
ter info:
Helpdesk vodofone heeft het voor me uitgezocht, Dank daarvoor.
Dynalogic had onderweg een deffect pin apparaat en is retour gegaan.
Eerstvolgende afspraak over 3 dagen. ivm hemelvaart
Nog even onbereikbaar dus... vervelend, maar in ieder geval duidelijkheid.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 443Likes
Hoi rubenlange,

Heb je je telefoon ondertussen al ontvangen?
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen reactie meer. Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic