Sarie

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Sim defect

Hallo,

Één van mijn duo- Sim kaart is defect nu wil ik een nieuwe hoe kom ik hier aan de Simkaart is net 1 jaar oud

graag hoor ik wat ik kan doen.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3103Posts
  • 912Oplossingen
  • 1049Likes

Hi @Sarie, goedemorgen en welkom hier!

Oh wat balen dat één van jouw simkaarten kapot is gegaan! Ik zie dat je gebruik maakt van 2 simkaarten i.c.m een Red Together en Red Together Extra abonnement. De snelste manier om aan een nieuwe simkaart te komen is om even langs een Vodafone winkel te gaan met de kapotte simkaart en een legitimatiebewijs. Zij kunnen de simkaart dan direct voor je omruilen. 

Via deze weg of via de klantenservice kunnen wij de simkaart ook voor je omruilen. Deze wordt dan per post toegestuurd, dus deze manier duurt iets langer dan bovenstaande wijze. Van belang is om het simkaartnummer even door te geven. Via de Community mag je deze vermelden in je profiel. Dit mag achter je mobiele nummer tussen haakjes. 

Bekijk in context

4 Reacties 4
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3103Posts
  • 912Oplossingen
  • 1049Likes

Hi @Sarie, goedemorgen en welkom hier!

Oh wat balen dat één van jouw simkaarten kapot is gegaan! Ik zie dat je gebruik maakt van 2 simkaarten i.c.m een Red Together en Red Together Extra abonnement. De snelste manier om aan een nieuwe simkaart te komen is om even langs een Vodafone winkel te gaan met de kapotte simkaart en een legitimatiebewijs. Zij kunnen de simkaart dan direct voor je omruilen. 

Via deze weg of via de klantenservice kunnen wij de simkaart ook voor je omruilen. Deze wordt dan per post toegestuurd, dus deze manier duurt iets langer dan bovenstaande wijze. Van belang is om het simkaartnummer even door te geven. Via de Community mag je deze vermelden in je profiel. Dit mag achter je mobiele nummer tussen haakjes. 

Sarie
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Zijn hier kosten aan verbonden

Sarie
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Zijn hier kosten aan verbonden

Energieboy
Expert
Expert
  • 11876Posts
  • 3489Oplossingen
  • 3105Likes

Hoi @Sarie 
Cecilia is niet de gehele dag online om je direct antwoord te geven. Alle informatie kan je vinden op deze webpagina van Vodafone en in de winkel kunnen ze je altijd helpen. 

En als je belt met de klantenservice dan kunnen ze je alle informatie verstrekken die je nodig hebt. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic