noah meijers

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Sim activatie

ik heb vandaag mijn Micro sim omgeruild voor een nano sim Mn vraag is hoelang duurt het tot dat deze geactiveerd is?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi noah meijers
Welkom op de klanten helpt klanten community van Vodafone.

Als je deze in een winkel hebt opgeruild dat moet die actief zijn (even telefoon uit- en weer aanzetten). Heb je hem opgestuurd gekregen, activeer dan via deze webpagina: https://www.vodafone.nl/support/toestel-en-simkaart/simkaart.shtml

Succes met je nieuwe Sim-kaart.
Mocht dit bericht je hebben geholpen, geef dan aan als Best Antwoord. Daar help je andere klanten ook mee. Bedankt!

Bekijk in context

5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi noah meijers
Welkom op de klanten helpt klanten community van Vodafone.

Als je deze in een winkel hebt opgeruild dat moet die actief zijn (even telefoon uit- en weer aanzetten). Heb je hem opgestuurd gekregen, activeer dan via deze webpagina: https://www.vodafone.nl/support/toestel-en-simkaart/simkaart.shtml

Succes met je nieuwe Sim-kaart.
Mocht dit bericht je hebben geholpen, geef dan aan als Best Antwoord. Daar help je andere klanten ook mee. Bedankt!
robbie47

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dag,
Ik heb zo'n 7 weken geleden een nieuwe simkaart ontvangen als vervanger van een oude simkaart die niet in m'n nieuwe toestel past. De link (zoals hierboven) om deze de activeren geeft mij de overzichtpagina van mijn account maar ik kan hier niets wijzigen. Ik heb 3 verschillende webbrowsers gebruikt, maar geen van allen laat de optie zien om de gegevens van m'n nieuwe simkaart in te voeren. Hoe nu verder?
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi robbie47
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Het beste is dan om contact op te nemen via de klantenservice. Die kunnen je daar prima mee helpen. Kijk voor welk nummer je kan bellen op klantenservice van Vodafone .
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je nog contact gehad met mijn collega's noah meijers? Hebben zij de simkaart geactiveerd voor je?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Geen reactie Topic gesloten
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic