tim1988

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Sim Only omzetten

Mijn vraag betreft het omzetten van sim only is als volgt.
 
Afgelopen januaria is mijn Sim Only abonnement stilzwijgend met 1 jaar verlengd, echter wil ik
een nieuw abonnement met telefoon, ook bij vodafone.. is het mogelijk mijn sim only om te zetten
voor een ander abonnement? dan bedoel ik bij wijze van aankomende week al.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
Stilzwijgend verlengen is sinds enige tijd verboden bij de wet, dus dat zou niet mogelijk moeten zijn.
Het kan wel zijn dat je abonnement stilzwijgend doorloopt, maar dan altijd met een opzegtermijn van 1 maand, langer niet.
 
Dus als jouw originele contractsperiode afgelopen januari werkelijk geeindigd was, dan kan je nu gewoon het abonnement door laten lopen of verlengen en aan laten passen naar een abonnementsvorm die nu beter bij je past.
 
En dat kan in dat geval ook de aankomende week 😉

Bekijk in context

1 Reactie 1
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
Stilzwijgend verlengen is sinds enige tijd verboden bij de wet, dus dat zou niet mogelijk moeten zijn.
Het kan wel zijn dat je abonnement stilzwijgend doorloopt, maar dan altijd met een opzegtermijn van 1 maand, langer niet.
 
Dus als jouw originele contractsperiode afgelopen januari werkelijk geeindigd was, dan kan je nu gewoon het abonnement door laten lopen of verlengen en aan laten passen naar een abonnementsvorm die nu beter bij je past.
 
En dat kan in dat geval ook de aankomende week 😉
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic