eddyv

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Sim Only omzetten naar gewoon met telefoon abo?

ik heb nu een sim only die loopt tot 1 augustus ,ik wil hem omzetten naar een abo met telefoon i.p.v verlengen kan dat?
3 Reacties 3
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @eddyv ,

Dat lijkt me totaal geen probleem te zijn, toch? Wil je het echt echt echt zeker weten gewoon even contact op nemen met de Vodafone Webcare Crew via het internet zoals de live chat of Twitter, Facebook.
Maar in mij ogen lijkt het toch niet en probleem te zijn en nieuwe telefoon te nemen en abonnement als je sim only abonnement klaar is.

www.vodafone.nl/support
Zaph

Gedreven Meedenker
  • 27Posts
  • 2Oplossingen
  • 1Likes
Het kan wel, maar je moet soms heel erg doorvragen. Zie ook dit: http://forum.vodafone.nl/t5/Vodafone-Red-andere-Abonnementen/Klacht-Omzetten-SIM-only-naar-abonnemen...

Ik heb 2 of 3 keer gebeld, gechat op Facebook, en die post op dit forum geplaatst, en iedereen zei "Nee, kan niet, ga weg". Totdat ik, nadat ik al een ander abonnement had afgesloten, te horen kreeg dat het wel kon - graag zelfs.

Na 9 jaar Vodafone dus twee abonnementen naar KPN verhuisd - met twee keer zoveel belminuten en 10 keer zoveel MB's voor de helft van de prijs! :S
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Hoi @eddyv
Je kunt 4 maanden voor de einddatum van je contract al kiezen of je dit gaat verlengen.
Ook kun je dan kiezen op welke manier je dat wenst te doen. Je kunt dus nogmaals een SimOnly-abonnement kiezen, maar ook kiezen voor een 'gewoon' abonnement met een toestel. De keuze is geheel aan jou.

Alvast veel plezier met het uitzoeken van je nieuwe telefoon.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic