dimanoin

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Sim Only omzetten naar abonnement met toestel binnen contract

ik heb momenteel een simonly van vodafone, nu kan ik nog niet verlengen maar wil graag een abonnement met een samsung flip telefoon, wat kunt u voor mij betekenen?

Gr Kees Kuiper

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11843Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes

Hoi @dimanoin 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Je kan 120 dagen voor het aflopen van je abonnement, je abonnement verlengen met een nieuw abonnement. Duurt het langer dan 120 dagen dan kan je bij Vodafone gebruik maken van Vodafone Next

Met Vodafone NEXT bepaal je zelf wanneer je een nieuwe telefoon neemt. Zo verleng je een abonnement met telefoon bij Vodafone al na 4 maanden in combinatie met een nieuw toestel. Heb je nu eerst een Sim Only en wil je misschien later een telefoon? Dan zet je jouw abonnement na 2 maanden al gratis over naar een abonnement met toestel.

Bel 1201 voor Vodafone klantenservice (gratis)

Kies in het keuzemenu voor de optie 'bestellingen' en vervolgens 'Vodafone NEXT' (Maandag t/m vrijdag 08.00 - 20.00 uur / Zaterdag 09.30 - 17.00 uur).

Bekijk in context

1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 11843Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes

Hoi @dimanoin 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Je kan 120 dagen voor het aflopen van je abonnement, je abonnement verlengen met een nieuw abonnement. Duurt het langer dan 120 dagen dan kan je bij Vodafone gebruik maken van Vodafone Next

Met Vodafone NEXT bepaal je zelf wanneer je een nieuwe telefoon neemt. Zo verleng je een abonnement met telefoon bij Vodafone al na 4 maanden in combinatie met een nieuw toestel. Heb je nu eerst een Sim Only en wil je misschien later een telefoon? Dan zet je jouw abonnement na 2 maanden al gratis over naar een abonnement met toestel.

Bel 1201 voor Vodafone klantenservice (gratis)

Kies in het keuzemenu voor de optie 'bestellingen' en vervolgens 'Vodafone NEXT' (Maandag t/m vrijdag 08.00 - 20.00 uur / Zaterdag 09.30 - 17.00 uur).

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic