MissMerel

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Sim Only annuleren?

Hoi!
Ik heb een tijdje geleden een Sim Only abbonnement afgesloten bij Vodafone maar na drie pogingen tot levering (die alle drie de keren niet zijn gelukt door de vervoerder) heb ik nog steeds geen SIM-kaart. Dat voorspelt niet veel goeds voor de toekomst 😞
Kan ik nog van het abonnement af? Ik heb immers van Vodafone nog niets gehoord en ook al eerder op het forum gepost...

Alvast bedankt!
Groetjes,
Merel
2 Reacties 2
Anonymous
Niet van toepassing
Hey MissMerel,

Hoe heb je het abonnementen afgesloten? Is dit via de winkel dan moet je bij de winkel hiervoor zijn. Is het besteld bij de klantenservice dan moet je bij de klantenservice zijn etc.
Of het nog stop gezet kan worden durf ik niet te beantwoorden. Dat ligt er maar net aan wanneer het abonnement ingaat.
Vanuit het forum kunnen wij je niet verder helpen omdat wij (de meeste van ons) niet in de systemen van Vodafone kunnen. Tevens worden hier op het forum geen privacy gevoelige informatie gepost.

Groetjes stevied86
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Omdat dit om een specifiek issue gaat heb ik dit topic gesloten. MissMerel ik wil je vragen om de regels van het board door te lezen voordat je een topic plaatst. Je ziet dan dat individuele issues niet thuis horen op het forum. De vraag moet beantwoord kunnen worden door een andere forumgebruiker. Als je hulp nodig hebt van de klantenservice kun je je daar ook het beste toe wenden.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic