acpanther_mst

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Sim-Only abonnement en nieuwe nano-simkaart

Ongelofelijk maar waar! Vorige week ging ik naar de Vodafone winkel in Maastricht om een nano-simkaart voor mijn nieuwe GSM. Alles ging goed, behalve dat de 4G niet werkte. Helaas werkt de 24/7-support van Vodafone niet 24/7, maar goed. Bleek de nano-sim defect te zijn.
Vandaag 17 oktober 2015 terug naar de winkel voor een nieuwe nano-simkaart. "Wat voor kaart heb je", vraagt de Vodafone-medewerker. Ik zeg:"Sim only." "Binnen 'n uur geactiveerd."
Nou ik kan je zeggen: de nano-sim werkt nog steeds niet, dus ik kijk in "Mijn Vodafone" staat er onder simkaart: Prepaid. Prepaid? Ik heb een sim-only abonnement. Wat moet ik nu met een prepaid-kaart. Kan ik morgen (Zondag) weer naar de Vodafone winkel. Dat hun dan beter doorvragen, als zo maar klakkeloos iets in te voeren: "Heb je sim only abonnement of prepaid?" Service schijnt toch vrij moeilijk te zijn om te geven of men is toch niet zo geschikt voor het werk wat ze doen.

Dus moet ik morgen terug voor een 3e nano-sim of staat er altijd prepaid onder de simkaart in My Vodafone?
7 Reacties 7
Anonymous
Niet van toepassing
Normaliter staat dit er niet bij 😞 ik raad je aan om of even morgen inderdaad langs de winkel te gaan in Maastricht of contact hiervoor op te nemen met de klantenservice.
acpanther_mst
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste,
Ik ben afgelopen zaterdag opnieuw naar de winkel in Maastricht gegaan, en daar heb ik een nieuwe simkaart gekregen. De oude, defecte simkaart heb ik daar gelaten, want de nieuwe simkaart zou binnen 1 uur geactiveerd zijn. Niet dus! Ik de dag erna terug, zondag, blijkt de nieuwe simkaart geblokkeerd te zijn en staat als geblokkeerde order in jullie systeem. En bedankt, dacht ik nog. Nu heb ik dus een niet-werkende simkaart, de oude simkaart heb ik niet meer, en kan nu dus niet meer bellen, smsen, en internetten met Vodafone.
Leg mij eerst eens uit waarom de nieuwe sim van 17-10-2015 als geblokkeerde order in jullie systeem staat?
Daarna mogen jullie mij uitleggen waarom het zolang duurt voor deze uit jullie systeem gehaald wordt, want het is nu inmiddels alweer dinsdag en heb nog steeds geen netwerk met zowel de oude sim als de nieuwe sim die ik op zondag 18-10 heb meegekregen.
Je gelooft het of niet, maar ik er ontzettend spijt van dat ik mijn abonnement verlengd heb met Vodafone. Heb nooit problemen gehad, nooit betalingsproblemen en nu gebeurt dit.

ps. Steven, je krijgt pas kudos als het probleem opgelost is 😄

Anonymous
Niet van toepassing
Dan ga ik je bij deze teleur stellen. Wij kunnen vanuit hier niet in de systemen. Wij kunnen alleen maar adviseren.
acpanther_mst
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
En wie kan dat wel? En wat is een geblokkeerde order, en waarom is de order van de nieuwe sim geblokkeerd? Als jij het antwoord niet weet, de winkel niet, wie dan wel?
Anonymous
Niet van toepassing
De klantenservice kan zien waardoor de order geblokkeerd is en dit door spelen naar de juiste afdeling zodat dit verholpen wordt.
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
topic gesloten
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic verplaatst naar archief.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic