Beste,
Ik ben afgelopen zaterdag opnieuw naar de winkel in Maastricht gegaan, en daar heb ik een nieuwe simkaart gekregen. De oude, defecte simkaart heb ik daar gelaten, want de nieuwe simkaart zou binnen 1 uur geactiveerd zijn. Niet dus! Ik de dag erna terug, zondag, blijkt de nieuwe simkaart geblokkeerd te zijn en staat als geblokkeerde order in jullie systeem. En bedankt, dacht ik nog. Nu heb ik dus een niet-werkende simkaart, de oude simkaart heb ik niet meer, en kan nu dus niet meer bellen, smsen, en internetten met Vodafone.
Leg mij eerst eens uit waarom de nieuwe sim van 17-10-2015 als geblokkeerde order in jullie systeem staat?
Daarna mogen jullie mij uitleggen waarom het zolang duurt voor deze uit jullie systeem gehaald wordt, want het is nu inmiddels alweer dinsdag en heb nog steeds geen netwerk met zowel de oude sim als de nieuwe sim die ik op zondag 18-10 heb meegekregen.
Je gelooft het of niet, maar ik er ontzettend spijt van dat ik mijn abonnement verlengd heb met Vodafone. Heb nooit problemen gehad, nooit betalingsproblemen en nu gebeurt dit.
ps. Steven, je krijgt pas kudos als het probleem opgelost is 😄