najacobs

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Signaalverlies Bb Storm 2

Ik heb nu sinds een maand en blackberry Storm 2 en had wat aanvangsproblemen, die na zelf zoeken,zoeken, zijn opgelost.
wat is er gebeurd;

Om te beginnen heb ik na 2 dagen gebruik een nieuw toestel van de Vodafonewinkel gekregen omdat een gesrek na 1,5 a 3 minuten uit viel.
Met dit 2e toestel constateerde ik dat tijdens gebruik bij mij thuis ik af en toe mijn gesprekspartner niet kon verstaan, alsof het geluid "gescrambled "werd . Je zag de signaalbalken ook teruglopen.
Terug naar de Vodafonewinkel en ze vertelde mij dat ze deze probelemen niet eerder hebben gehad en dat desnoods het toestel opgestuurd moest worden en dat ik het toestel minstens 15 dagen kwijt zou zijn.
Ik vond dit een slechte oplossing, en heb met klantenservice gebeld die mij hetzelfde verhaal vertelde.
Voordat ik ging opsturen heb ik eerst op google verschillende forums van verschillende landen bezocht. Er zijn immers vast mensen met hetzelfde probleem. en op een amerikaanse site vond ik die inderdaad.

Ik heb de batterij losgehaald en een sim (onyl bellen) erin gedaan. het bellen was nu geen enkel probleem en ik had veel minder signaalverlies. De gesprekspartner is goed te verstaan. Daarna de oorspronkelijke sim er weer ingedaan en het toestel werkt nu eindelijk goed.

Dus mensen die problemen met signaalverlies hebben, je zou eerst kunnen proberen de batterij loshalen en bellen met een andere sim .
2 Reacties 2
Nixs

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb nu sinds een maand en blackberry Storm 2  en had wat aanvangsproblemen, die na zelf zoeken,zoeken,  zijn opgelost.
wat is er gebeurd;

Om te beginnen heb ik na 2 dagen gebruik een nieuw toestel van de Vodafonewinkel gekregen omdat een gesrek na 1,5 a 3 minuten uit viel.
Met dit 2e toestel constateerde ik dat tijdens gebruik bij mij thuis  ik af en toe mijn  gesprekspartner niet kon verstaan, alsof het geluid "gescrambled "werd . Je zag de signaalbalken ook teruglopen.
Terug naar de Vodafonewinkel en ze vertelde mij dat ze deze probelemen niet eerder hebben gehad en dat desnoods  het toestel opgestuurd moest worden en dat ik het toestel minstens 15 dagen kwijt zou zijn.
Ik vond dit een slechte oplossing, en heb met klantenservice gebeld die mij hetzelfde verhaal vertelde.
Voordat ik ging opsturen heb ik eerst op google verschillende forums van verschillende landen bezocht. Er zijn immers vast mensen met hetzelfde probleem. en op een amerikaanse site vond ik die inderdaad.

Ik heb de batterij losgehaald en een sim (onyl bellen) erin gedaan. het bellen was nu geen enkel probleem en ik had veel minder signaalverlies. De gesprekspartner is goed te verstaan.  Daarna de oorspronkelijke sim er weer ingedaan en het toestel werkt nu eindelijk goed.

Dus mensen die problemen met signaalverlies hebben, je zou   eerst kunnen proberen de batterij loshalen en bellen met een andere sim .



Ik heb hetzelfde probleem. Dit had ik al met mijn vorige maar die ging kapot en nu heb ik een nieuwe maar die doet hetzelfde... echt super irritant. Ik gebruik m'n oude nokia nu om te bellen en BB voor mail. waardeloos!! ook met klantenservice gebeld, probleem voorgelegd en zij denken dat het het toestel is. Als dat zo is wil ik een ander model toestel... dat kan maar dan moet het toestel 3x (!!!!) opgestuurd worden en met dezelfde klacht terug komen. 15 dagen per keer opsturen ogeveer... ben je dus 2 maand verder. En ik heb hem al een keer opgestuurd voor een andere klacht.Vervolgens krijg je een oud BB toestel als vervanger maar daar kun je de backup van de bold weer niet opzetten. Ik ben zelf met 2G en 3G aan het proberen geweest. Heb de indruk dat hij op 2G minder problemen geeft.
petertjuhh

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb hem nu 6 maanden en ik zit nog steeds met dit probleem!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic