lutsen

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Signaalplus

beste,

Vanwege slecht bereik op mijn werkadres heb ik op 23-02-2015 een Signaalplus (zakelijk abo) besteld. Na 2x een leverweek te hebben ontvangen heb ik nog steeds niets binnen. Zojuist wederom de klantenservixe gebeld, krijg ik als antwoord; ik zou het niet weten, de bestelling staat erin maar kan niets zeggen over het leveren.

Ik kan hier dus helemaal niets mee.

Concreet; wanneer wordt de Signaalplus geleverd? >10 week levertijd +2 loze beloftes lijkt mij wat veel
4 Reacties 4
robertwebbe

Gedreven Raadgever
  • 449Posts
  • 38Oplossingen
  • 167Likes
lutsen

Op dit forum zul je hier geen antwoord op krijgen, hier helpen medegebruikers elkaar.
Klantspecifieke vragen kunnen alleen door de klantenservice beantwoord worden.
daims

Gedreven Raadgever
  • 172Posts
  • 13Oplossingen
  • 49Likes
lutsen

Ik kan begrijpen dat het erg vervelend is dat je zo lang moet wachten op de beloofde Signaalplus.
Uit eerdere ervaring weet ik dat deze een korte tijd niet op voorraad is geweest 😞

Neem even contact op met de klantenservice via 1201, via de chat 24/7, facebook of twitter.
Dan kan de status oogevraagd worden voor je.

Groetjes
daims
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Zoals robertwebbe aangeeft is dit niet bedoeld voor het forum. Topic is gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic naar archief verplaatst.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic