mrweird

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Signaalplus femtocel. Enkel power lampje, en af en toe het gebruikers lampje.

Voor een collega die ergens in de achterhoek in een vodafonevrije zone woont ongeveer, heb ik met enige moeite nog een signaalplus kastje weten te krijgen. Inmiddels keurig geregistreerd want zakelijk groepsabo enzo, maar hij doet weinig. Ik heb enkel het power lampje wat continue brand, en af en toe een knippertje van een oranje gebruikerslampje. Ik zie wel in mijn router het mac adres staan van de signaalplus en dat hij van mijn router een IP adres heeft gekregen. Maar dat is zo'n beetje alles.

Is dit kastje stuk? Doe ik iets verkeerd? Ik heb 'm al geprobeerd te resetten e.d. maar geen resultaat.
Help?? :@
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 22Oplossingen
  • 63Likes
mrweird , dan zal het toestel zo snel mogelijk gerepareerd worden. Hopelijk kunnen jullie er snel mee aan de slag!

Bekijk in context

11 Reacties 11
Anonymous
Niet van toepassing
Is de femto ook op het juiste adres geïnstalleerd?
mrweird
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ja. In eerste instantie geregistreerd op 't adres van die collega, na niet lukken gederigistreerd, en opnieuw geregistreerd op mijn eigen adres tbv ff testen.
Thomas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 428Posts
  • 21Oplossingen
  • 17Likes
Hoi mrweird , jammer om te lezen dat het niet werkt. Heb je al de Troubleshoot op onze website bekeken? klik hier.
Hier zou je moeten kunnen achterhalen wat de lampjes op de Signaal Plus betekenen.


mrweird
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ja die had ik al gevonden.. Maar de status van enkel power lampje staat daar nu net niet bij.. 😉
Inmiddels ligt dat ding bij een vodafone businesscenter, om te checken of tie niet kapot is, en zo ja komt ie naar jullie toe voor reparatie.
Thomas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 428Posts
  • 21Oplossingen
  • 17Likes
mrweird , hopelijk kan het zo gefixt worden. Laat ons nog even weten of het gelukt is!
Desiree-

Raadgever
  • 397Posts
  • 12Oplossingen
  • 53Likes
mrweird we zijn erg benieuwd! Is het inmiddels gelukt? 🙂
mrweird
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi Desiree,

Kan ik beter aan jullie vragen ;), want hij ligt op dit moment nog bij Dynafix in opdracht van Vodafone.
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 22Oplossingen
  • 63Likes
mrweird , dan zal het toestel zo snel mogelijk gerepareerd worden. Hopelijk kunnen jullie er snel mee aan de slag!
Kyra
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 499Posts
  • 5Oplossingen
  • 49Likes
Omdat we niks meer gehoord hebben zullen we het topic over 48 uur sluiten. Ik hoop dat het inmiddels allemaal werkt!
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic