Verwiel

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

SignaalPlus problemen gemeld bij technische dienst.

In januari ben ik verplicht overgestapt van het abonnement wat ik al jaren had omdat dit product beindigd werd.
Een vergelijkbaar abbonement was er niet, deze was duurder.
Uiteindelijk gebleven bij Vodafone en gekozen voor het duurdere RED abonnement, omdat ik eigenlijk al ruim 10 jaar tevreden ben met Vodafone.

Belangrijk was voor mij wel de bereikbaarheid op de locatie van ons bedrijf in het buitengebied.
Hier heb ik meerdere malen als reactie op gekregen van de klantenservice dat dit zeker goed was op dat adres, 3G en binnekort ook 4G, gaf ook de Vodafone dekkingsgraad aan.

Op mijn thuisadres, in het centrum van Oisterwijk heb ik ook niet meer als GPRS verbinding, dat was met eerst gewoon 3G.

Nu heb ik 0 service op de locatie van mijn bedrijf, na wederom lang in de wacht te hebben gestaan het antwoord dat er een zendmast defect was en wegens een juridische strijd kon dit defect niet opgelost worden, kan enkele maanden (!) duren.

Oplossing was een signaal versterker, ik zou de Femtocel binnen 5 werkdagen thuisgestuurd krijgen.
Na 3 wkn nog niet ontvangen gebeld, en kreeg ik te horen dat deze tijdelijk niet leverbaar zijn.
Toen heb ik een klachtmail gestuurd en ineens binnen 5 werkdagen kreeg ik hem toch, en een mail dat de klacht afgehandeld was zonder verdere communicatie.

Vandaag Femtocel willen installeren/registreren maar werkt niet, serienummer herkend hij niet, een bekend probleem blijkbaar.

Na bijna 30 min in de wacht komt de service medewerkster rmet het verhaal dat dit een andere afdeling in behandeling neemt en dit 1 tot 10 werkdagen kan duren voordat ik reactie krijg !

Wat moet ik hiermee, liefst stap ik meteen over naar een andere provider.

Er wordt niet geleverd wat belooft is, terwijl ik per maand meer betaal, en de aangedragen oplossingen werken niet. Heb al veel kosten gemaakt om naar de helpdesk te bellen, in totaal al zeker 2 uur, met een andere telefoon.

Mijn abonnement loopt tot Jan 2016
*moderator edit: onderwerp verduidelijkt*
1 Reactie 1
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
@Verwiel , lastig dat je deze ervaring hebt! Helaas voldoet je bericht niet aan onze forumregels. Onze community kan je namelijk niet helpen hiermee. Het probleem ligt bij onze technische dienst. Ik raad je aan om dit af te wachten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic