Haerel

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Security cam geeft geen verbinding

Ik heb bij mijn woning een beveiligingscamera hangen. Die is met hjet web verbonden en zodoende kan ik overal die camera raadplegen. Echter, zodra ik mijn vodafone sim kaart in mijn Iphone stop krijg ik geen beeld meer (4G en geen wifi) wel verbinding geen beeld. Haal ik de simkaart er uit en hupla weer wel beeld. Rara wat is hier aan de hand. Iphones met simkaar tvan andere providers (KPN etc. ) krijgen ook gewoon beeld via 4g en wifi.
Graag een idee en een oplossing..

4 Reacties 4
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hi Haerel,

Ik zie dat we je bericht over het hoofd hebben gezien, sorry!

Is het probleem inmiddels opgelost of ervaar je nog steeds hetzelfde?

En krijg je wel beeld als je je Vodafone simkaart erin plaatst en gebruik maakt van Wifi?
Haerel
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dank voor de reactie. Helaas werkt het nog steeds niet, ook niet via wifi met de simkaart er in. Heel vreemd allemaal. Mijn Ipad (allen wifi) doet het wereldwijd wel met wifi maar iphone alleen als de kaart er uit is.
dus ergens ligt het aan die simkaart???
groet Hans
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Haerel, de simkaart staat altijd volledig los van wifi. Maar je kunt de simkaart voor de zekerheid wel laten vervangen, bijvoorbeeld in een van onze winkels. Laat vooral even weten wat het resultaat is.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Haerel, is het vervangen van de simkaart nog gelukt? En zo ja, heeft het geholpen?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic