vriesjantje

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Sd Kaart

is het mogelijk om programmaas te installeren vanaf sd kaart. het interne geheugen begint al aardig vol te lopen

HTC desire HD
2 Reacties 2
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes

is het mogelijk om programmaas te installeren vanaf sd kaart. het interne geheugen begint al aardig vol te lopen

HTC desire HD



Hallo vriesjantje,

Welkom op ons forum.

Met sommige applicaties is het mogelijk om ze te verplaatsen naar de SD-kaart. Om dit te controleren ga je hiervoor naar Menu -> Instellingen -> Applicaties -> Applicaties beheren, vervolgens open je een geïnstalleerde applicatie en bij sommige applicaties kun je dan kiezen voor "Verplaatsen naar SD-kaart" bij sommige zal dit grijs zijn, het is dan (nog) niet mogelijk om deze applicatie naar de SD-kaart te verplaatsen.

Let er wel op dat je in de Android Market je applicaties up-to-date houdt, sommige applicaties hebben deze functionaliteit pas d.m.v. een update verkregen. Echter zijn er op dit moment nog veel applicaties waarbij de ontwikkelaar ervan deze functionaliteit nog niet ingebouwd heeft.

Indien je nog vragen hebt hoor ik dit graag.

Met vriendelijke groet,

Marc
Vodafone Forum Team.
hmmr

Gedreven Meedenker
  • 37Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Daarnaast zijn er andere mogelijkheden die een stuk verder gaan. Ik gebruik momenteel data2SD, waardoor alles op mijn SD wordt geinstalleerd. Alsof mijn teleffon nu ineens 1.5GB ruimte voor programma's heeft. google eens op "XDA data2sd" dan kom je vast wel wat verder.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic