D-2010

Stamgast
  • 71Posts
  • 1Oplossingen
  • 11Likes

Screenshot My Vodafone

Goedemorgen, ik heb een Samsung S10e. 

Met deze telefoon kan ik geen screenshots maken van de My Vodafone-app. Dit vanwege beveiligingsbeleid.

Weet iemand hoe dit opgelost kan worden? 

23 Reacties 23
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

@evdr had jij dit nog kunnen testen met beide toestellen? 

D-2010
topicstarter
Stamgast
  • 71Posts
  • 1Oplossingen
  • 11Likes

Hoi Marc, opnieuw opstarten en sim opnieuw plaatsen werkt ook niet. Ik heb de hoop opgegeven ?

Als ik echt een screenshot nodig heb, dan neem ik er gewoon een foto van met een ander toestel. 

Iedereen bedankt voor het meedenken! 

evdr

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Steven wrote:

@evdr had jij dit nog kunnen testen met beide toestellen? 

Hoi Steven, ja. Geprobeerd. Op de S8 geen probleem. 

Iets anders wat ik tegen gekomen ben, is het gebruik van de app van McDonalds. Die geeft op m'n OnePlus 6 een error dat m'n toestel geroot zou zijn (niet het geval). Op de S8 geen probleem.

Lijkt mij een security ding te zijn. Moet de security instellingen van de 2 maar eens vergelijken. 

Iemand advies waar ik zou kunnen kijken?

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

@evdr een gedeelte vind je hiervan terug bij Samsung Knox, of onder je instellingen - beveiliging & Biometrie. Ook staat een gedeelte onder Info telefoon.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic