Zgurkogel

Meedenker
  • 15Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Scherp S in combinatie met BloX Buitenland werkt niet

Zie titel, sinds de overgang van Scherp 250 naar Scherp S kan ik de BloX Buitenland niet meer activeren via My Vodafone.

Dit constateer ik als volgt:

  • My Vodafone =>
  • Tegoed & verbruik =>
  • Bekijk alle BloX voordeelbundels =>
  • Nieuwe BloX of diensten aansluiten
hieronder staan 5 tabbladen, namelijk

  • Alle BloX
  • Internet
  • Bel en sms
  • Buitenland
  • Andere diensten
Geen van deze tabbladen doen iets. Als ik erop klik, zie ik enkel een wit kader.

Vreemd genoeg krijg ik wel een SMS'je met hierin "Sms ALLES OP REIS naar 4000" als ik de grens passeer. Hoe zit dat precies? Een duidelijk antwoord kan ik hier nergens op de site vinden.Met vriendelijke groet,
Niek
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Zgurkogel
topicstarter
Meedenker
  • 15Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Beste Netwerker,

het onderwerp met Scherp S met tijdelijke databundel had ik ook gezien, maar ik legde niet de link met de BloX voor het buitenland.

Duidelijk. Niet dat ik er blij mee ben, maar mijn vraag is beantwoord.

Met vriendelijke groet, Niek


p.s. als ik zo vrij mag zijn om even te mopperen: sinds het overgaan van Scherp 250 naar Scherp S zijn belminuten circa 50% duurder geworden, de gratis SMS'jes zijn verdwenen en de BloX Buitenland zijn geschrapt. Het behoeft geen betoog dat mijn vrouw en ik na een kleine 10 jaar het met onze 2 abonnementen wel gezien hebben bij Vodafone...


Bekijk in context

2 Reacties 2
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo @Zgurkogel

Zie het volgende topic en dan vooral het antwoord van Vodafone Moderator AstridG.

Weblink:http://forum.vodafone.nl/t5/Vodafone-Red-andere-Abonnementen/Scherp-S-met-tijdelijke-databundel/td-p...

Een heel duidelijk antwoord dat ook voor jou geldt. Dus geen Alles-In-1-Op-Reis-BloX voor Vodafone Scherp S abonnementen. Massa-sms-berichten worden aan iedereen verzonden. Maar zijn niet bestemd voor klanten met een Vodafone Scherp S abonnement.

Succes!

Netwerker
Zgurkogel
topicstarter
Meedenker
  • 15Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Beste Netwerker,

het onderwerp met Scherp S met tijdelijke databundel had ik ook gezien, maar ik legde niet de link met de BloX voor het buitenland.

Duidelijk. Niet dat ik er blij mee ben, maar mijn vraag is beantwoord.

Met vriendelijke groet, Niek


p.s. als ik zo vrij mag zijn om even te mopperen: sinds het overgaan van Scherp 250 naar Scherp S zijn belminuten circa 50% duurder geworden, de gratis SMS'jes zijn verdwenen en de BloX Buitenland zijn geschrapt. Het behoeft geen betoog dat mijn vrouw en ik na een kleine 10 jaar het met onze 2 abonnementen wel gezien hebben bij Vodafone...


E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic