MvdHeuvel

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Scherp S abbo van ruim 3 jaar geleden...

Ruim 3,5 jaar geleden het abbo van mijn overleden vrouw overgenomen...kosten 12,5 € PM
naast mijn eigen abbo nu is mijn eigen abbo laatst naar automatisch naar beneden gegaan ivm einde contract..
nu zocht ik het abbonement van mijn vrouw op... die bestaat al heel lang niet meer dus tot mijn verbazing zag ik dat het goedkoopste abbo nu 8€ kost ben ik nu al 3,5 jaar geflest door vodafone om mij 12,58€ iedere maand te laten betalen voor een nummer dat al 3,5 niet actief is geweest. Voelt iig heel naar...

Gr M

6 Reacties 6
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
MvdHeuvel, welkom op het Vodafone Forum! Je kunt altijd contact met ons opnemen om je abonnement te wijzigen of verlengen. Via je My Vodafone ontvang je daar ook meldingen over. Afhankelijk van je privacy instellingen nemen we ook telefonisch contact.
MvdHeuvel
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nou kan niet zeggen dat er oplossing is geboden... mijn verhaal verteld dat er 3,5 jaar voor een abbo is betaald... van 12,5€ per maand... terwijl dat een abbo was van mijn overleden vrouw... (omdat ik af en toe haar voicemail wou horen) mijn eigen abbo was per juli vrij opzegbaar dus mijn verontwaardigde uiting over dat dat abonnement verhaal werdt aangepast.... naar een goedkopere versie werdt dus niet verzorgd bij het abbonment van mijn vrouw... terwijl juist daar al anderhalf jaar een veel lager abbo beschikbaar was... dus vandaar die rare nare gevoelens....
gr Marco
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
MvdHeuvel, via het Forum kan ik dit helaas niet nakijken. Hiervoor hebben we je gegevens nodig. Ik raad je aan om dit telefonisch te bespreken.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen reacties meer. Het topic wordt binnenkort gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic