JessyP

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Schermrotatie Samsung Galaxy S6 werkt niet

Ik heb sinds 2 weken een S6 (besteld via Vodafone), maar de schermrotatie werkt niet. Staat wel ingeschakeld, maar het toestel reageert niet. Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen? Alvast bedankt!
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Anonymous
Niet van toepassing
Dan ben ik bang dat hij gerepareerd moet worden ????

Bekijk in context

16 Reacties 16
Anonymous
Niet van toepassing
Als hij ingeschakeld al staat, raad ik aan om hem eens terug te zetten naar fabrieksinstellingen om te zien of het dan wel werkt. Vergeet daarbij niet een back-up te maken van je toestel.
JessyP
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Bedankt voor je reactie. Back-up gemaakt en toestel terug gezet naar fabrieksinstellingen. Maar helaas... doet het nog steeds niet. 😞
Anonymous
Niet van toepassing
Dan ben ik bang dat hij gerepareerd moet worden ????
JessyP
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Dat meen je niet!?! Baal ik echt van. Gloednieuw toestel. Krijg nu een beetje spijt van deze aankoop. 😞
Wat moet ik eventueel doen om hem te laten repareren?
Anonymous
Niet van toepassing
Kan ik me heel goed voorstellen 😞
Via de volgende link kun je zien hoe het reparatietraject gaat https://www.vodafone.nl/support/toestel/je-toestel-laten-repareren.shtml
Kyra
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 499Posts
  • 5Oplossingen
  • 49Likes
JessyP,

Ik ben benieuwd of je het toestel nog ter reparatie opgestuurd hebt en of het probleem hiermee verholpen is. Laat je ons wat weten?
JessyP
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Dank voor de interesse Kyra_! Ik heb inderdaad mn toestel ter reparatie aan moeten bieden. Maar had m na een week alweer terug en doet het nu perfect. Weet niet wat ze ermee gedaan hebben, maar de batterij gaat nu ook véél langer mee. Helemaal blij! #socialmedia #durftevragen
Anonymous
Niet van toepassing
Goed om te horen dat het verholpen is
JessyP
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Jemig!!! Dit geloof je niet niet... Maar sinds gisteravond doet mn schermrotatie het wéér niet!?! Ik word er nu een beetje simpel van. 😞
Moet ik dat kreng weer ter reparatie aanbieden... Grrrr.:@
#wishIstillhadmyiphone
Anonymous
Niet van toepassing
Ai, in dit geval zou ik hem toch echter nog een keer terug laten gaan ter reparatie en onder repeat repair vermelden.
Tevens kun je een expertise onderzoek kunnen laten starten via de klantenservice.
JessyP
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Dank je Steven. Ik ga morgen direct weer naar de winkel. Wat houdt een expertise onderzoek in?
Anonymous
Niet van toepassing
Zoals je weet wordt er door dynafix gerepareerd. Zodra jij een expertise onderzoek aanvraagt (Let op telefoon moet al opgestuurd zijn) bij Vodafone wordt er vanuit Vodafone een onderzoek gestart tijdens de reparatie. Hierdoor wordt er met extra zorg naar de telefoon gekeken vanuit Vodafone gedurende reparatie.
Vodafone heeft het reparatie nummer nodig, type telefoon en het IMEI nummer.
Thomas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 428Posts
  • 21Oplossingen
  • 17Likes
JessyP Heb je al een update betreffende de reparatie?

Het is inderdaad ook mogelijk om vanuit Vodafone een expertise onderzoek aan te vragen voor de reparatie. Had je dit ook nog gedaan?
JessyP
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Hoi Thomas,
Dank voor je reactie. Ik heb het toestel weer opnieuw laten repareren via Vodafone, maar geen expertise-onderzoek laten doen. Jouw collega van de Vodafone-winkel had op het reparatieformulier al aangegeven/gevraagd extra aandacht aan de reparatie te geven. Ik vertrouw er maar op dat ze dat hebben gedaan. Inmiddels heb ik de telefoon weer terug en doet hij het weer naar behoren. #nieuwerondenieuwekansen
Groetjes Jessy
Anonymous
Niet van toepassing
Goed om te horen dat het weer werkt naar behoren
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic