Estherbert

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Scherm reageert niet meer

Sunds vanacht reageert het scherm van mijn sony experienz niet meer. Ik heb de melding van 2 sms berichten gewist en op dat scherm blijft hij hangen. Ik kan hem ook niet uitzetten, onder het bevroren scherm zie ik vaag de tekst van uitzetten maar ik kan er niet bij. Wat te doen?
9 Reacties 9
Anonymous
Niet van toepassing
Oei, welke Sony heb je? Kun je de batterij eruit halen en weerweer opnieuw plaatsen en dan de telefoon weer aanzetten?
Estherbert
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Xperia, 2 geloof ik. Heb hem bijna 2 jaar. Heb de achterkant eraf gehaald en de simkaart een keer verschoven. Een batterij zie ik eigenlijk niet.
Anonymous
Niet van toepassing
Wat je ook kunt proberen is de aan en uit knop zo een 20 seconden induwen. Met een beetje geluk start hij dan opnieuw op
Estherbert
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Helaas.. Ook dat werkt niet...
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Oei Estherbert dat klinkt niet mooi. Heeft opladen nog enig nut? Als de batterij er niet uit kan kan het gewoon niet geeft natuurlijk niets! Je kunt eens proberen je telefoon te koppelen aan de PC en Sony PC Companion te downloaden en zie of je telefoon en verbinding hiermee maakt?

Maar ben bang dat je telefoon bevroren is en dat is alleen in de meeste gevallen te herstellen via en Android Boot reset en anders als dat echt niet lukt via en reparatie...
Jip1

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Wat bij mij hielp: de aan/uitknop en de volumeknop tegelijkertijd indrukken en even vasthouden. Succes!
Anonymous
Niet van toepassing
Goed om te lezen dat hij het weer doet Jip1
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
@Estherbert heb je nog iets gehad aan bovenstaande tips?
Kyra
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 499Posts
  • 5Oplossingen
  • 49Likes
@Estherbert,

Omdat we niets meer van je gehoord hebben zal ik het topic sluiten. Ik hoop dat de tips die hier gegeven zijn hebben geholpen!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic