marco009

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Scherm kapot

Hallo,
 
Onlangs mijn S4 laten vallen en nu zit er een enorme barst in het scherm. Ik weet dat ik bij aankoop een verzekering heb genomen die ongevallen als deze dekt. Echter vind ik de documentatie niet meer. Aangezien ik het heel druk heb met werken kan ik voorlopig niet naar de winkel waar ik het toestel heb aangekocht. Er is mij toen ook gezegd dat bij de verzekering er ook de mogelijkheid is dat het toester wordt opgehaald voor een reparatie.
 
Graag advies.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
Beste Schananas,

Valschade wordt zowel bij basis als bij top verzekerd.
Het eigen risico is : 45 euro.
Via dit formulier kan je een reparatie aanvragen.

Bekijk in context

14 Reacties 14
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hoi Marco,

Heel vervelend dat je scherm kapot is gegaan. Verstandig dat je een verzekering hebt genomen. Heb je Vodafone Garant? In dat geval betaal je meestal alleen het eigen risico, kijk voor meer informatie eens op deze site. Heb je ook een Vervangend Toestel Service? Je kunt dit terugvinden bij je My Vodafone. Meer informatie over Vervangend Toestel Service kun je hier terugvinden.

NatasCm

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Het scherm van mijn Galaxy S4 is kapot gevallen, hij is op heel veel plaatsen gebroken en er vallen zelfs kleine stukjes glas uit. Het touchscreen werkt wel nog gewoon helemaal. Hoeveel gaat het kosten om alleen het glas te laten vervangen bij jullie?
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!

Helaas kunnen we geen prijzen opnoemen deze worden in de winkel ongeveer geschat. Ik raad je dus daarom aan om even naar de Vodafone winkel te gaan of en Samsung Service Center.
Kayleee-

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo

Ik heb zojuist contact gehad met vodafone over mijn kapotte toestel. Dit is al de 3e keer dat hij ter reparatie aangeboden gaat worden en vorige keer is mij verteld dat ik dan een nieuw toestel zou krijgen. Zojuist heeft een medewerker mij verteld dat hij niet de bevoegdheden had en dat ik ace moest bellen of een feedbackformulier in moest vullen. Ik heb zojuist het formulier ingevuld omdat ace niet meer bereikbaar was maar zou 10! Dagen moeten wachten op een reactie. Kun jij me mischien helpen?
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @Kayleee ,

Zou je me kunnen vertellen wat er defect was aan de toestellen die je kreeg? Het feedback formulier invullen is in ieder geval en goede stap, het kan inderdaad wel en tijdje duren voordat je en bericht terug krijgt dit ligt er ook helemaal met de drukte op de afdeling vaak is dit verschillend. Er wordt dan z.s.m contact opgezocht met je dan via de telefoon of mail en er word gekeken naar en passende oplossing.

Gelukkig is het nog donderdag! Mocht je dus en verzekering hebben bij je abonnement kun je morgen gelukkig ACE bellen voor en claimnummer, bel: (043) 387 02 72 van 8 tot 18:00 bereikbaar!
Kayleee-

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Doordat het lampje van de terugknop het niet meer deed reageerde op een of andere manier de knop zelf ook niet meer en om de homebuttom schilferde de hele binnenkant af. Dit was de eerste paar keer zo en toen ik hem de laatste keer heb teruggekregen is spontaan het scherm gebarsten (ik legde hem op tafel na het lezen van een berichtje en toen ik een reactie kreeg en hem pakte was het scherm gescheurd) vind het zelf wel iets te opvallend dat het vanuit het punt is waar het steeds ook kapot was.

Bij ace ben ik niet verzekerd omdat ik mijn abbonement via dixons heb verlengd (lang verhaal en veel gedoe met reparaties blijkt nu) maar volgens de medewerker van de klantenservice moet het niet uitmaken dat ik via daar niet verzekerd ben omdat hun wel over nieuwe toestellen beslissen.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!

Wat en raar probleem heb je ondergaan met je toestel.
Er is inderdaad en kans dat de ACE je meer over en nieuw toestel kan vertellen en hoe dit bij hun in werking gaat.

Ik raad je toch echter aan om morgen z.s.m contact op te nemen zodat dit probleem ook z.s.m wordt opgelost!
LouiseKoeleman

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Goedemiddag,

Bij deze heb ik een vraag over mijn samsung s4, die ik sinds een ruime maand heb inclusief een vodafone abbonement. Gister ben ik gevallen ivm gladde vloer en ben daarbij (waarschijnlijk) op mijn telefoon terecht gekomen. Het beeldscherm is namelijk sindsdien kapot, ik krijg geen beeld meer. Wanneer ik hem in de oplader doe gaat het indicator lampje wel branden. Als ik de aan knop lang ingedrukt houdt trilt mn telefoon wel even, maar er is dus geen beeld. Als ik naar het scherm kijkt zitten er barsten in de linker bovenhoek maar het lijkt alsof de barsten onder het scherm zitten, ze zijn niet voelbaar in ieder geval.

Mijn vraag of jullie enig idee hebben of dit nog gemaakt kan worden, en zo ja aan wat voor prijs ik dan ongeveer (ruwe schatting) zou moeten denken?

Alvast hartelijk dank.
Met vriendelijke groet, Louise Koeleman
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!

Als je jezelf maar niet bezweert hebt!
En hele ruwe schatting is zeker + €175 en waarschijnlijk meer maar ik kan je geen garantie op de prijs meegeven.
Je toestel kan in ieder geval wel gerepareerd worden, voor meer duidelijkheid bezoek even en winkel daarbij zullen ze het verder afhandelen.

Mocht je nog en vraag hebben laat het gerust weten.
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hoi Louise, je moet inderdaad denken aan een vrij prijzige reparatie. Het scherm is helaas één van de duurste onderdelen in je telefoon. Het blijft uiteraard wel een ruwe schatting, het kan veel goedkoper uitvallen en alleen een contactje zijn, het kan ook veel duurder worden omdat er van binnen ook van alles kapot is.

Mocht je een verzekering hebben bij je toestel, dan dekt die wel valschade ( 😉 ). Dan betaal je waarschijnlijk alleen het eigen risico bij een reparatie. Mocht je die hebben, neem dan even contact op met onze verzekering voor een "claimnummer" voor je contact opneemt voor reparatie.
Shananas

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb mijn telefoon laten vallen en nu doet het scherm niet meer..
Ik krijg alleen zwart scherm en een paar kleuren.
Ik heb wel een Garant verzekering... Wat nu?
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Shananas , lastig dat je scherm kapot is! Ik heb je topic samengevoegd met een eerder topic hierover. Kijk even naar de eerder gegeven antwoorden. Ik wil je vragen om in het vervolg eerst te zoeken voordat je een nieuw topic opent i.v.m. de forumregels.
Shananas

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hi Marc,

Als je een Garant verzekering hebt wat wordt er dan verzekerd als je scherm kapot is?
Wat zou ik zelf moeten bijleggen?

Groeten,

Shanda
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
Beste Schananas,

Valschade wordt zowel bij basis als bij top verzekerd.
Het eigen risico is : 45 euro.
Via dit formulier kan je een reparatie aanvragen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic