Laurahickford

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Scherm kapot en complicaties S5

Hoi allen,

Vanochtend is, tot mijn grote spijt mijn beeldscherm kapot gegaan van mijn Samsung Galaxy S5.
Nu had ik al wat last van verschillende complicaties zoals;

Mijn kleurscherm veranderd heel raar van kleur, vaak veranderd hij in zwart/wit of hele lichte, felle kleuren.
Dan moet ik een paar keer mijn batterij eruit halen en opnieuw opstarten, en vaak is dit dan nog zo. Later is dit een keer weg, en dat zo'n 4 keer op een dag.

Nu valt ook vaak mijn beeld weg, dan kleurt hij zwart en kan ik er niks mee. Dit gebeurd dan ook een aantal keer op een dag. Heel rot dus allemaal.
Ook gaan mijn MB's heel snel, terwijl ik toch de hele dag op WiFi zit. (hou het allemaal bij in My Vodafone)
Ook heb ik zogenaamd 4G want overal waar ik ben heb ik een slechte verbinding, slecht bereik, opent of vernieuwt niks zoals apps.

Ik betaal toch 46 euro p/m en vind dit dan ook erg veel voor de service die ik krijg.

Ik ben niet verzekerd via Vodafone, maar gewoon via mijn eigen verzekering.

Hoe gaat het in zijn werk als ik naar de Vodafone winkel ga? Kunnen zij hem opsturen? Hoelang duurt dit dan en wat kost dit?
Kan ik ook een nieuwe telefoon krijgen? Mijn abbo loopt tot december, met de 4 maanden eraf is dat in augustus, dus dat zou nog 6 maanden duren.

Alvast bedankt.


3 Reacties 3
Anonymous
Niet van toepassing
Ai dat is een vervelende situatie.
Ik begin even betreft de data:De klantenservice kan niet zien waaraan de data is verbruikt alleen wanneer het verbruikt is. Waaraan het verbruikt is kun je terug vinden in het toestel.
In my Vodafone kun je ook terug vinden wanneer het verbruikt is : Overzicht – Klik op Bekijk de status van je abonnement, Blox en extra’s (onderaan) – Klik op Bekijk verbruiksdetails (rechts onderin)- Klik op Analyseer details
Hier kun je alle datasessies, verstuurde smsjes en gebelde nummers terug vinden

Dit heeft er tevens mee te maken met hoe de telefoon is ingesteld. Denk hierbij aan updates van software, updates van apps, afsluiten van apps, slimme netwerk wissel, Apps beperken tot alleen Wi-Fi etc.
Meer informatie hier over vind je bij ons op het forum zodat je het op het gemak kunt doorlezen. http://forum.vodafone.nl/t5/Abonnementen/Dataverbruik-tips-amp-tricks-om-binnen-je-bundel-te-blijven...
Mocht je meer informatie hierover willen kun je altijd contact opnemen met de klantenservice, afdeling Smartphone Crew.Zij kunnen je helpen met het instellen van de telefoon en tevens tips and tricks mededelen.


Betreft het scherm: zolang het toestel het nog doet raad ik je aan om een back-up te maken van je gegevens het toestel terug te zetten naar fabrieksinstellingen. Is het dan nog niet verholpen dan moet dit ook gerepareerd worden.
Normaliter duurt een reparatie ongeveer 10 tot 15 werkdagen. Als er meerdere dingen zijn kan het natuurlijk langer duren. Meer informatie hierover vind je hier terug: https://www.vodafone.nl/support/toestel/je-toestel-laten-repareren.shtml#vts hier kun je ook zien wat je in geval van vervangend toestel service kunt doen. Heb je geen vervangend toestel service dan kun je hem gewoon langs brengen in de winkel en wordt het toestel vanuit daar opgestuurd.


Verlengen gaat normaliter pas vanaf 4 maanden van te voren. De afdeling loyalty kan in dit soort situaties een uitzondering maken en er 6 maanden van maken.
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
Topic gesloten
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic