karenps69

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Scherm iPhone reageert soms niet meer sinds nieuwste software update 7.0.4.

Sinds april heb ik een iPhone 4. Afgelopen donderdagavond kon ik ineens na het terug klikken via de homeknop helemaal niets meer aanklikken op mijn scherm. Ik heb geprobeerd om mijn telefoon helemaal uit te zetten, maar aangezien je dan moet schuiven om uit te zetten ging m dat niet worden, want mijn scherm werkt wat dat betreft dus niet.
Uiteindelijk kreeg ik mijn telefoon zo ver dat ik hem via iTunes kon herstellen naar fabrieksinstellingen en mijn telefoon weer kon herstellen met mijn iClouds kopie. Helemaal blij dus (uiteindelijk).
Echter zaterdagavond wilde ik aan iemand die het me vroeg uitleggen wat er nou gebeurd was, ik druk op de homeknop en weer kon ik m niet bedienen via m'n scherm. Eenmaal thuis weer mijn telefoon in de herstelmodus gedwongen en via iTunes terug naar de fabrieksinstellingen gezet.
Ik ben heel bang dat het me binnenkort weer gaat gebeuren en vraag me af waar het aan kan liggen. Ik gebruik mijn telefoon als werktelefoon en het is dus belangrijk dat ik bereikbaar ben via deze telefoon.
De telefoon is geupdate naar iOs 7.0.4(11B554a)

Alvast bedankt voor hulp en oplossingen.
Groetjes
Karen
3 Reacties 3
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Hey Karen,

Merk je dit pas sinds de nieuwe update erop staat? Of merkte je dit daarvoor ook al? Of heb je misschien een nieuwe screen-protector op het scherm?
karenps69
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo Maartje,

Ik heb het probleem nu 2 keer gehad na de laatste update. Ik heb nog nooit een screenprotector op mijn scherm gehad, dus dat is het probleem in ieder geval niet.
Het is nu al iets meer dan een week goed gegaan en hoop uiteraard dat het hier bij blijft, maar vroeg me onder andere af of er meer mensen zijn met dit probleem. Denk zelf (ook na opmerkingen van vrienden) dat het met de update en software te maken heeft.
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@karenps69

Ik heb zelf ook een iPhone maar heb de nieuwe update nog niet geïnstalleerd dus ik durf je niet te zeggen of het daaraan ligt. Wel merk ik ook met versie 7.0.2 dat mijn scherm soms minder goed reageert.

Misschien zijn er nog anderen die het probleem herkennen! Ik heb het onderwerp van dit topic even veranderd zodat anderen het makkelijker terug kunnen vinden. 😄
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic