Hoi @Pmg
Welkom op de Community van Vodafone! Ojee, dat klinkt niet heel goed. Een scherm hoort normaal gesproken niet los te laten.Je kunt het toestel laten repareren. Indien je een verzekering bij ons afgesloten hebt, mag je bellen met de verzekering via 043 387 02 72. Aan hun geef je het IMei nummer door (*#06# intoetsen in het toestel). Maak wel als eerste een back-up van je telefoon en zet find my phone uit. Hierdoor raak je geen gegevens kwijt.
Heb je geen verzekering afgesloten via ons, dan mag je het toestel direct langs een winkel brengen. Maak als eerste een back-up van je telefoon en zet find my phone uit. De reparateur zal controleren waar het precies mis gaat en of dit onder fabrieksgarantie valt. Je ontvangt via de reparateur een mail hierover. Meer hierover lees je hier: https://www.vodafone.nl/support/toestel-en-sim/reparatie-verlies-of-diefstal.shtml
@SamsungExpert: Zowel wij als de winkelmedewerkers kunnen niet oordelen of dit onder de garantie valt.
Dit is omdat er onderzocht moet worden wat er precies allemaal defect is. Je kunt de reparatie online aanmelden of via een van onze winkels. Bij online, wordt het toestel bij je opgehaald.