Pmg

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Scherm huawei p30 lite laat los

Goedendag.

 

Het scherm van mijn huawei p30 lite laat los.

 

Het toestel is een half jaar oud, en vrij van enige val, of waterschade.

Toestel zit altijd beschermd in een flip cover, met een screenprotector.

 

Valt dit onder de garantie? En hoe zou ik dat moeten aanpakken?

 

Mvg Patrick 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Pmg 
Welkom op de Community van Vodafone!  Ojee, dat klinkt niet heel goed. Een scherm hoort normaal gesproken niet los te laten.Je kunt het toestel laten repareren. Indien je een verzekering bij ons afgesloten hebt, mag je bellen met de verzekering via 043 387 02 72. Aan hun geef je het IMei nummer door (*#06# intoetsen in het toestel). Maak wel als eerste een back-up van je telefoon en zet find my phone uit. Hierdoor raak je geen gegevens kwijt. 

 

Heb je geen verzekering afgesloten via ons, dan mag je het toestel direct langs een winkel brengen. Maak als eerste een back-up van je telefoon en zet find my phone uit. De reparateur zal controleren waar het precies mis gaat en of dit onder fabrieksgarantie valt. Je ontvangt via de reparateur een mail hierover. Meer hierover lees je hier: https://www.vodafone.nl/support/toestel-en-sim/reparatie-verlies-of-diefstal.shtml


@SamsungExpert: Zowel wij als de winkelmedewerkers kunnen niet oordelen of dit onder de garantie valt. 
Dit is omdat er onderzocht moet worden wat er precies allemaal defect is. Je kunt de reparatie online aanmelden of via een van onze winkels. Bij online, wordt het toestel bij je opgehaald.

Bekijk in context

5 Reacties 5
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes

Hi @Pmg ,

 

Een scherm dat loslaat is wel een geval apart, dat hoort niet te gebeuren uiteraard. Je gaf al aan dat er geen valschade of waterschade en je gebruik maakt van een hoesje en screenprotector.

 

Als je nog garantie hebt zou in dit geval het om een productiefout kunnen gaan (maar de medewerker in de winkel kan dit beter beoordelen), je kunt het toestel via een Vodafone winkel ter reparatie opsturen. Let op, vanwege Covid-19 zijn er maatregelen in de winkel.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Pmg 
Welkom op de Community van Vodafone!  Ojee, dat klinkt niet heel goed. Een scherm hoort normaal gesproken niet los te laten.Je kunt het toestel laten repareren. Indien je een verzekering bij ons afgesloten hebt, mag je bellen met de verzekering via 043 387 02 72. Aan hun geef je het IMei nummer door (*#06# intoetsen in het toestel). Maak wel als eerste een back-up van je telefoon en zet find my phone uit. Hierdoor raak je geen gegevens kwijt. 

 

Heb je geen verzekering afgesloten via ons, dan mag je het toestel direct langs een winkel brengen. Maak als eerste een back-up van je telefoon en zet find my phone uit. De reparateur zal controleren waar het precies mis gaat en of dit onder fabrieksgarantie valt. Je ontvangt via de reparateur een mail hierover. Meer hierover lees je hier: https://www.vodafone.nl/support/toestel-en-sim/reparatie-verlies-of-diefstal.shtml


@SamsungExpert: Zowel wij als de winkelmedewerkers kunnen niet oordelen of dit onder de garantie valt. 
Dit is omdat er onderzocht moet worden wat er precies allemaal defect is. Je kunt de reparatie online aanmelden of via een van onze winkels. Bij online, wordt het toestel bij je opgehaald.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Heb je het toestel ter reparatie aangeboden @Pmg

Pmg
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hallo Steven.

 

Inmiddels een andere telefoon besteld, omdat ik ondernemer ben, kan ik niet zonder.

zodra deze binnen is maak ik een afspraak om hem te laten bekijken.

 

Met vriendelijke groet Patrick 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dat kan ik me voorstellen @Pmg. Hopelijk heb je het nieuwe toestel snel binnen en is het oude toestel snel gemaakt.
Mocht je nog vragen hebben, dan horen we het graag! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic