MrsB

Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Scherm Galaxy s6 Edge staat bol!

Gisteren meldde ik nog dat m'n Galaxy s6 Edge meermalen per dag crasht, zojuist ontdek ik dat de achterkant van de telefoon bol staat en los begint te laten. Tevens zijn er kleine barstjes lang de rand ontstaan. Wanneer ik de telefoon gebruik wordt -ie erg heet en lijkt het achterscherm nog losser te komen. Ik durf 'm niet meer te gebruiken...:-(
6 Reacties 6
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Foute boel dus MrsB!

Heb je wel een back up van je date die op het toestel stond? Ik raad je aan om geen gebruik te maken van het toestel en deze zo snel mogelijk ter reparatie te stellen! Het is sowieso niet gezond mocht de batterij exploderen.

Ik snap helemaal dat je het toestel niet meer wilt gebruiken. Je batterij is nu langzaam aan het opbollen, de behuizing zal dit te verduren krijgen. Ook zal het toestel snel warm worden en kan al vanaf de 70% het toestel spontaan uitvallen.

Hopelijk heb je snel een goed werkend toestel terug.
MrsB
topicstarter
Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
SamsungExpert bedankt voor je reactie. ik ga meteen naar een Vodafone winkel om het apparaat op te laten sturen. Hoop dat het onder garantie valt en anders coulance...
Anonymous
Niet van toepassing
Laat je ons weten hie je afloopt?
MrsB
topicstarter
Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Steven- Toestel is gerepareerd. Helaas niet onder garantie, aangezien ik het scherm onlangs heb moeten laten vervangen. Behuizing, batterij en beeldscherm zijn vervangen. Toestel doet het gelukkig weer helemaal goed!

SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Bedankt voor je terugkoppeling terug MrsB! Mochten er nog vragen zijn horen we deze graag.

Nog een fijne dag verder :).
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic