BB80

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Schandalige service!!

LS,

Ik probeer al ruim een uur een abonnement te beeindigen maar wordt gewoon continu in de wacht gezet! Doe er eens wat aan en zorg dat je service verder reikt dan potentiele klanten!
3 Reacties 3
daims

Gedreven Raadgever
  • 172Posts
  • 13Oplossingen
  • 49Likes
BB80,

Ik kan begrijpen dat het erg vervelend is wanneer je in de wacht word gezet!
Er zijn diverse mogelijkheden om je contract op te zeggen.

Abonnement opzeggen
Na de einddatum van je contract geldt een opzegtermijn van 1 maand. Wil je je abonnement laten stoppen op de dag dat je contract afloopt? Zeg dan minimaal 1 maand daarvoor je abonnement op.

Bel naar 1201 of 0900-0940
Stuur een formulier
Je ontvangt binnen enkele werkdagen een bevestiging van je opzegging.

Abonnement online aangesloten?

Als je je abonnement online hebt aangesloten, kun je ook opzeggen via My Vodafone.

Kijk op onderstaande link voor het formulier:
https://www.vodafone.nl/support/abonnementen/abonnement-tijdelijk-stopzetten.shtml

Groetjes,
daims
korreiken

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
helemaal mee eens, meester oplichters!!
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten, de wachttijd kan per moment verschillen. Via het forum heeft het berichten hierover geen meerwaarde.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic