Kijk weer een goed voorbeeld, dat Vodafone totaal niet luistert naar de klant of zelfs de lokale politiek.
Er is duidelijk een dekkingsprobleem in Neerijnen, die al langere tijd speelt.
Maar Vodafone zal niet even in actie komen, om te zien of er die lokatie een mast kan worden bijgeplaatst, en gezien de lokale politiek zich er ook al heeft laten horen, zal er vast wel een lokatie zijn waar Vodafone een extra mast kan bijplaatsen.
Ik ben het daarom ook volledig met PietBambergen eens.
En om klanten zoals PietBambergen, extra kosten te laten maken voor zo'n speciale cell binnenshuis is niet de manier, zeker niet als het probleem zich niet beperkt tot het huis van PietBambergen alleen.
Vodafone dient deze lokatie gewoon mee te nemen, in de planning voor onderhoud en plaatsing van nieuwe masten, en klanten zoals PietBambergen niet af te schepen met antwoorden waarop hij niet wacht.
Klanten verwachten een goede dekking, en daar is Vodafone verandwoordelijk voor en NIET de klant.