PietBambergen

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Schandalig slecht bereik Neerijnen / Ophemert

Nu al dagen geen bereik meer in Neerijnen. Hoelang gaat deze soap nog duren Vodafoon? Een extra mast, nu!
6 Reacties 6
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hoi @PietBambergen ,

Met deze informatie schieten we niet echt op, misschien dat je wat informatie kunt achterlaten?


  • Welk toestel gebruik je?
  • Wat heb jij al gedaan om het probleem op te lossen?
  • Op welke postcode heb je deze problemen?
  • En sinds wanneer heb je deze problemen?
Hopelijk kunnen we je via het forum verder helpen!
PietBambergen
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Een mast neerzetten zou Voda**bleep** sieren. Maar dit graaiersbedrijf weigert nu al jaren geld uit te trekken voor z'n klanten in de gemeente Neerijnen.Er is al honderden malen gevraagd door lokale politiek, hulpinstanties en particulieren om hier iets aan te doen maar Voda**bleep** houdt zich doof. De eerste dode die hier valt vanwge de armzalige dekking reken wij dit graaienrbedrijf aan.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hallo Piet, de dekking is op die locatie inderdaad niet optimaal. Gelukkig is er voor Vodafone klanten nog de mogelijkheid om de dekking thuis te verbeteren d.m.v. SignaalPlus. Heb je dit al overwogen? Zie voor meer informatie SignaalPlus.nl.
PietBambergen
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Alsof ik vanwege de incompetentie van Vodabone opnieuw mijn portemonnee zou trekken....wake up dude
Midam

Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Kijk weer een goed voorbeeld, dat Vodafone totaal niet luistert naar de klant of zelfs de lokale politiek.
Er is duidelijk een dekkingsprobleem in Neerijnen, die al langere tijd speelt.
Maar Vodafone zal niet even in actie komen, om te zien of er die lokatie een mast kan worden bijgeplaatst, en gezien de lokale politiek zich er ook al heeft laten horen, zal er vast wel een lokatie zijn waar Vodafone een extra mast kan bijplaatsen.

Ik ben het daarom ook volledig met PietBambergen eens.
En om klanten zoals PietBambergen, extra kosten te laten maken voor zo'n speciale cell binnenshuis is niet de manier, zeker niet als het probleem zich niet beperkt tot het huis van PietBambergen alleen.

Vodafone dient deze lokatie gewoon mee te nemen, in de planning voor onderhoud en plaatsing van nieuwe masten, en klanten zoals PietBambergen niet af te schepen met antwoorden waarop hij niet wacht.
Klanten verwachten een goede dekking, en daar is Vodafone verandwoordelijk voor en NIET de klant.

PietBambergen
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Als mijn contract voorbij is stap ik over naar KPN of de T-Mof (off all!). Je kunt veel zeggen van deze bedrijven maar zij hebben in elk geval een eigen mast in de buurt. *edit moderator* schelden is niet toegestaan!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic