bellow

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Samsung verkoopt ondeugdelijk product en biedt geen oplossing na 4 reparaties

Dit is een waarschuwing voor klanten die na 3-4 reparaties een beroep willen doen op Samsung om een ondeugdelijk product te vervangen voor een deugdelijk product. Of voor klanten die de koopovereenkomst willen ontbinden en hun aankoopbedrag terug willen. Ik ben sinds 21-06-2013 tot op heden 4 reparaties verder en Samsung weigert toe te geven dat ze mij een ondeugdelijk apparaat verkocht hebben. Sterker nog, na 4 reparaties verzoeken ze mij om op eigen kosten een second opinion uit te laten voeren door een Samsung service provider. Volgens de wet heb ik recht op een deugdelijk product, maar 4 reparaties verder lapt Samsung deze wettelijke regel aan zijn laars. Als je dus problemen hebt met een Samsung product, stel dan ALTIJD de verkopende partij aansprakelijk (in dit geval Vodafone) De verkopende partij is namelijk wettelijk aansprakelijk dat ze jou een deugdelijk product verkopen. En de verkopende partij zal volgens het Europees recht uiteindelijk ook in het gelijk gesteld worden als er sprake is van een ondeugdelijk product. Deze hele case is inmiddels doorgespeeld naar Vodafone, die schrok van de hele omvang van de case. Wordt vervolgd…
@samsungwebcare: bespaar jullie de moeite om te reageren met (kopie van originele tekst Samsung webcare): Wat vervelend om te horen dat uw Samsung Galaxy S4 niet naar behoren functioneert. U geeft aan dat het toestel al vier keer gerepareerd is geweest. Aangezien er bij de laatste reparatie geen klacht is geconstateerd, raden wij u aan de volgende stappen uit te voeren om het euvel te verhelpen…..
Voor de goede orde: bij de laatste reparatie is er een boardswap gedaan. Dit betekent een nieuwe printplaat!
6 Reacties 6
Femke32

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik weet niet of je rechtsbijstand heb of ga naar het juridisch loket
ik zou zeker even informeren bij een van deze 2 opties


of anders de media inschakelen kassa of zo of kan niet waar zijn
veel succes !
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @bellow ,

Ik neem aan dat je met@SamsungMobileNL of met@Samsung_NL via Twitter of Facebook contact hebt genomen ken geen account dat@SamsungWebcare heet. Wat raar dat de klantenservice dit zij zelf herken ik vele uit het bedrijf en zijn ze vaak vriendelijk!
Maar ook na je laatste reparatie functioneer het toestel dus ook niet naar behoren of....? En alle reparaties gingen om dezelfde klacht of niet?

Je kunt altijd kiezen om en klachten brief te versturen naar het hoofdkantoor van Samsung Benelux (Nederland).
Als er nog iets is waarmee ik je kan helpen hoor ik het graag of met en vraag vanuit je vorige bericht ook al gaat het om de klacht of dergelijke ;).
bellow
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste Femke32,

Bedankt voor je tip. Vodafone gaat mij helpen met een oplossing en 20-3-2014 komen ze met een definitieve oplossing. Hoogstwaarschijnlijk een swap met een ander toestel. Want voor mij nooit meer Samsung.
bellow
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste,

Bedankt voor je tip. Vodafone gaat mij helpen met een oplossing en 20-3-2014 komen ze met een definitieve oplossing. Hoogstwaarschijnlijk een swap met een ander toestel. Want voor mij nooit meer Samsung.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @bellow ,

Ik zie dat je twee dezelfde berichten hebt geplaatst wat en beetje onhandig is verwijder anders even er één.
Gelukkig dat er voor je binnenkort en oplossing ligt op tafel zodat je toch nog even kunt nadenken, jammer dat je niet meer voor Samsung kiest.

In ieder geval succes en als je nog overige vragen hebt stel ze gerust op het Forum!
davod10

Gedreven Meedenker
  • 2448Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes
Laat problemen altijd oplossen door het bedrijf dat bij aankoop je geld in ontvangst heeft genomen.

Als je een kapotte telefoon bij Vodafone gekocht hebt moet je altijd meteen met je kapotte telefoon naar Vodafone gaan zodat zij het met Samsung kunnen uitvechten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic