Dit is een waarschuwing voor klanten die na 3-4 reparaties een beroep willen doen op Samsung om een ondeugdelijk product te vervangen voor een deugdelijk product. Of voor klanten die de koopovereenkomst willen ontbinden en hun aankoopbedrag terug willen. Ik ben sinds 21-06-2013 tot op heden 4 reparaties verder en Samsung weigert toe te geven dat ze mij een ondeugdelijk apparaat verkocht hebben. Sterker nog, na 4 reparaties verzoeken ze mij om op eigen kosten een second opinion uit te laten voeren door een Samsung service provider. Volgens de wet heb ik recht op een deugdelijk product, maar 4 reparaties verder lapt Samsung deze wettelijke regel aan zijn laars. Als je dus problemen hebt met een Samsung product, stel dan ALTIJD de verkopende partij aansprakelijk (in dit geval Vodafone) De verkopende partij is namelijk wettelijk aansprakelijk dat ze jou een deugdelijk product verkopen. En de verkopende partij zal volgens het Europees recht uiteindelijk ook in het gelijk gesteld worden als er sprake is van een ondeugdelijk product. Deze hele case is inmiddels doorgespeeld naar Vodafone, die schrok van de hele omvang van de case. Wordt vervolgd…
@samsungwebcare: bespaar jullie de moeite om te reageren met (kopie van originele tekst Samsung webcare): Wat vervelend om te horen dat uw Samsung Galaxy S4 niet naar behoren functioneert. U geeft aan dat het toestel al vier keer gerepareerd is geweest. Aangezien er bij de laatste reparatie geen klacht is geconstateerd, raden wij u aan de volgende stappen uit te voeren om het euvel te verhelpen…..
Voor de goede orde: bij de laatste reparatie is er een boardswap gedaan. Dit betekent een nieuwe printplaat!