MRue

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Samsung s7 wifi probleem

Mijn Samsung 7 maakt sinds afgelopen weekend geen contact meer met het thuis wifinetwerk. Hij geeft aan dat er volledig bereik is (4 streepjes) maar zegt "klaar om te verbinden wanneer netwerk kwaliteit verbetert". Al mijn andere aparatuur thuis heeft gewoon prima verbinding en ik heb ook al gekeken of het aan de router lag maar ook met een nieuwe router blijft de melding komen. Resetten van de netwerk instellingen op de telefoon help ook niet. Is dit een bekend probleem van de s7? Iemand een idee wat te doen?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Anonymous
Niet van toepassing
Dat klinkt niet heel goed MRue als het op meerdere netwerken gebeurt.

Ik raad echt aan om eens één back up te maken en dan het toestel terug te zetten naar fabrieksinstellingen. Wacht daarna ermee om de backup terug te zetten zodat je kan controleren of hij werkt. Tevens zou je ook een hard reset met de knoppen kunnen proberen. Werkt het dan nog niet, ben ik bang dat het toestel gerepareerd moet worden.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Anonymous
Niet van toepassing
Verbind hij wel met andere wifi netwerken?

Wat je zou kunne proberen is eens één back up te maken van je toestel. En daarna het toestel eens terug zetten naar fabrieksinstellingen.
MRue
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb verschillende netwerken geprobeerd en tot nu toe is het wifinetwerk in jullie winkel het enige wifi netwerk dat werkt zonder de "internet misschien niet beschikbaar" melding
Anonymous
Niet van toepassing
Dat klinkt niet heel goed MRue als het op meerdere netwerken gebeurt.

Ik raad echt aan om eens één back up te maken en dan het toestel terug te zetten naar fabrieksinstellingen. Wacht daarna ermee om de backup terug te zetten zodat je kan controleren of hij werkt. Tevens zou je ook een hard reset met de knoppen kunnen proberen. Werkt het dan nog niet, ben ik bang dat het toestel gerepareerd moet worden.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
MRue, heeft de factory reset nog geholpen?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic