Zjanke

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Samsung s7 geen meldingen in polar beat app

Ik gebruik tijdens het hardlopen polar beat voor registratie van hartslagen en afstanden en tot afgelopen vrijdag kreeg ik elke 500 meter een aantal gegevens gemeld via een gesproken mededeling. Muziek komt via spotify. Ergens is er een instelling gewijzigd waardoor ik wel muziek hoor, maar geen meldingen meer krijg, ook zonder dat ik muziek aan heb krijg ik geen gesproken melding meer. Ik heb alles wat ik kon vinden aan instellingen geprobeerd en polar beat opnieuw geïnstalleerd, helaas zonder resultaat. Wie weet de oplossing?
19 Reacties 19
Nevets86
Expert
Expert
  • 5447Posts
  • 253Oplossingen
  • 785Likes

Hij meet wel verder de afstanden en je hartslag etc? Zodat het echt alleen de melding iis?
Zjanke
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Klopt. Dus waarschijnlijk is (lees: heb ik) het geluid uitgezet voor deze app.
Nevets86
Expert
Expert
  • 5447Posts
  • 253Oplossingen
  • 785Likes

Heb je al eens onder het kopje meldingen en geluiden gekeken onder de instellingen van het toestel?
Zjanke
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ja, die heb ik gehad.
Ik heb alles wat ik kon vinden over meldingen en geluiden geprobeerd, maar vermoed dat er ergens een wat minder voor de hand liggen de instelling is die ik over het hoofd zie.
Nevets86
Expert
Expert
  • 5447Posts
  • 253Oplossingen
  • 785Likes

Misschien een hele rare.....maar heb je al eens onder locatie of app machtigingen gekregen om te zien waar de app toestemming voor heeft.
Zjanke
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Contacten, locatie en opslag. Staan allemaal aan.
Nevets86
Expert
Expert
  • 5447Posts
  • 253Oplossingen
  • 785Likes

En bij de apps/ applicatiebeheer en je klikt dan op de polar beat?

Zjanke
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Contacten, locatie en opslag, meldingen toestaan staat ook aan...
Nevets86
Expert
Expert
  • 5447Posts
  • 253Oplossingen
  • 785Likes

Het enige wat ik je nog kan adviseren is het toestel terug zetten naar fabrieksinstellingen. Maak wel eerst een goede back-up zodat er niks verloren gaat. Maybe dat iemand anders hier nog een idee heeft.
Zjanke
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

En ook dat werkt niet... ik kom meer meldingen voor hetzelfde probleem tegen, maar helaas geen oplossing. Ik hoop dat er toch iemand opduikt die de oplossing wel heeft.
Nevets86
Expert
Expert
  • 5447Posts
  • 253Oplossingen
  • 785Likes

Ik hoop t ook, durf het namelijk nu ook niet meer te zeggen 😞
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 343Likes

Zjanke, heb je inmiddels nog een oplossing gevonden? Het is erg vreemd dat zelfs de fabrieksinstellingen terugzetten niet helpt. Heb je het na de factory reset eerst getest zonder het terugzetten van de back-up? Want dan zou je namelijk het probleem ook kunnen terugzetten. Maak vooral ook een melding bij de ontwikkelaar van de app, mogelijk dat het al bekend is of dar een oplossing bekend is.
Zjanke
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik heb een oplossing gevonden, ik heb een horloge gekocht met hartslagmeting 🙂

ik heb na de reset getest met een nieuwe download uit de playstore en ook dat mocht niet baten, daarna heb ik de backup weer terug gezet. Polar is niet echt behulpzaam, ze hebben de app daar getest en bij hen werkt de app wel (voor de volledigheid, op mijn Ipad doet hij het ook gewoon...) en daarmee was de support klaar.

helaas kan ik hier geen echte oplossing neerzetten waarmee anderen in de toekomst geholpen zouden zijn.
Nevets86
Expert
Expert
  • 5447Posts
  • 253Oplossingen
  • 785Likes

Jammer dat er geen oplossing is en je hiervoor een ander horloge hebt moeten kopen. Mag ik vragen welke je gekocht hebt? Ik heb zelf de moto 360.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 343Likes

Zjanke, nu ben ik ook wel benieuwd 🙂
Zjanke
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Het is een Suunto Ambit3 Sport HR geworden. Uitgebreidere mogelijkheden om te analyseren via movescount.com, dus ik ben er blij mee 🙂
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 343Likes

Geen reacties meer. Het topic zal binnenkort worden gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 343Likes

Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 343Likes

Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic

VoLTE Roaming met Vodafone

VoLTE roaming betekent: bellen over 4G in het buitenland. In Nederland is bellen over 4G al in gebruik maar in het buitenland is deze functionaliteit nog niet overal mogelijk. Mobiel internetten doe j...

Geplaatst in Tips van Vodafone