Helaas niet, vanuit hier kunnen wij dit niet oppakken voor je omdat wij niet in de systemen kunnen. Tevens het forum bedoelt waar andere forumgebruikers het antwoord geeft op vragen.
In dit geval kan ik je dus ook alleen adviseren.
Je geeft aan dat hij maandag weer wordt opgehaald. Ik raad je aan zodra dat gebeurt meteen daarna te bellen met de klantenservice om een expertise onderzoek plaats te laten vinden. Dit houdt in dat er vanuit ons mee wordt gekeken en dat dit ook teruggekoppeld wordt naar de persoon waar je dit bij aanvraagt.
Hiervoor heeft de klantenservice het volgende nodig:
- je nummer
- irma vodanummer
- Imei nummer
- Type en merk toestel
- Duidelijke probleemomschrijving
Mocht ik zelf een keer moeten bellen met Samsung dan bel ik altijd met het nummer wat op hun website vermeld staat.
http://www.samsung.com/nl/info/contactus.htmlVia dynafix kun je het hier aankarten:
http://web.dynafix.com/nl/dynafix/email/ ook hier staan de andere mogelijkheden om contact hierover op te nemen.
Mocht je het via ons doen dan kan dat via de klantenservice of via
www.vodafone.nl/e-mail