Leoniealberts
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Samsung s6 geen netwerk

Hallo,

Ik heb sinds gister een samsung galaxy s6 met een Vodafone abonnement alleen nou zegt de telefoon: geselecteerde netwerk(vodafone nl) niet beschikbaar. Ik kan ook niet handmatig invoeren dan staat er probeer het later op nieuw. Weet iemand waar dit aan kan liggen? Simkaart al aantal keer verwijderd en opnieuw erin gedaan en ook heb ik de telefoon al opnieuw opgestart.
Met vriendelijke groet,
Leonie
4 Reacties 4
Nevets86
Expert
Expert
  • 5447Posts
  • 253Oplossingen
  • 785Likes

Hey Leoniealberts,

Heb je toevallig ook een nieuwe simkaart en heb je de simkaart al geactiveerd? Dit doe je via my Vodafone of via de klantenservice.
Tevens kan de klantenservice zien of er een blokkade erop staat.

Groetjes stevied86
Leoniealberts
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi!

Bedankt voor het antwoord ik was er inmiddels zelf al achter haha. Moest inderdaad geactiveerd worden.
Nogmaals bedankt!

Groet Leonie
Nevets86
Expert
Expert
  • 5447Posts
  • 253Oplossingen
  • 785Likes

Geen dank, mocht je nog een keer een vraag hebben dan horen we het graag!

Groetjes stevied86
Maartje
Oud Vodafone Moderator
Oud Vodafone Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 207Likes

Hi Leoniealberts

Goed om te horen dat je de oplossing al gevonden hebt. Ik zal je topic sluiten aangezien dit topic al meerdere keren voorbij is gekomen op het forum.

Uitgelicht topic