vistavision

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Samsung s6 edge power button kapot, Geen Garantie?

Hallo Allemaal,

Ik heb nog geen half jaar geleden de Samsung S6 Edge gekocht via Vodafone.nl. Nu is deze week mijn aan/uit knopje kapot gegaan. Tenminste, hij zit ver in het toestel gedrukt, functioneert NOG wel, maar het hoort natuurlijk niet.

Nu ben ik naar de Vodafone winkel geweest, maar daar beweren ze dat dit niet in de Samsung garantie zit. Nu vind ik dat persoonlijk een vreemd verhaal dat een knopje van een telefoon van nog geen half jaar oud niet in de garantie valt... verder is de telefoon niet gevallen en heeft geen waterschade o.i.d.

Ook het verhaal bij KPN gedaan (daar waren we toevallig) en zij vinden het ook vreemd.

Wie weet hier meer over, valt het aan/uitknopje in de garantie of niet?

Alvast heel erg bedankt voor de reacties!!

Groeten,
Mark
6 Reacties 6
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hoi ,

Dat is me een kwestie zeg. Kijk en knopje kan hard ingedrukt worden doordat het toestel ergens knel zit (zoals je broekzak) dan is dit niet het probleem van Samsung maar van de eindgebruiker (de klant). Maar het is lastig de oorzaak te achterhalen hoe dit knopje spontaan naar het binnenste punt is gekomen.

Je zou de vraag eens naar Samsung kunnen doorsturen om te zien wat zij hierop beantwoorden. Zij kunnen het zeker wel weten.
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
vistavision , via het forum kunnen we niet beoordelen of het binnen de garantie valt. Uiteraard weten we ook niet hoe het probleem met de powerknop veroorzaakt is. Ik raad je inderdaad aan, zoals SamsungExpert al aangaf, om eens bij Samsung te informeren hoe zij hier in staan.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hoi ,

We zijn benieuwd of je inmiddels al contact hebt genomen met Samsung en wat het antwoord van hun is.
Laat je dit ons weten?
Kyra
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 499Posts
  • 5Oplossingen
  • 49Likes
Jammer dat we niks meer van je gehoord hebben vistavision! Natuurlijk zijn we nog steeds nieuwsgierig naar het antwoord van Samsung. Maar omdat je al lange tijd niets hebt laten horen zullen we het topic over 48 uur sluiten. Na deze tijd kun je dan ook niet meer reageren.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic