quintoo

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Samsung s5 batterij / oplader probleem

Hallo,

Sinds gistermiddag ben ik tot de conclusie gekomen dat mijn telefoon niet meer oplaad.
Als de telefoon uitstaat krijg ik een beeld met een oranje uitroepteken en dan laad deze niet op.
Ik heb mijn telefoon nu in de oplader en het percentage van batterij blijft nu continu hetzelfde.
Dus hij laad niet op maar gaat ook niet leger indien deze in het stopcontact zit.
Nu heb ik gister gezien dat er behoorlijk wat stof in mijn oplaadpunt zat en dit heb ik er voorzichtig geprobeerd uit te halen, alleen alsnog werkt het niet.
De telefoon is niet gevallen oid, van nacht op nacht ineens werkt het niet meer.
Iemand enig idee wat het probleem kan zijn / wat ik kan proberen?
Ik kan op zijn vroegst zaterdag pas naar de vodafone winkel ivm werk, dus stel iemand heeft een tip van wat ik kan proberen hoor ik het graag.

Gr
6 Reacties 6
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hej!

Heb je en andere oplader al geprobeerd? Zo ja had dit resultaat? En merk je bij het oplaadpunt dat wanneer je de USB poort erin doet deze erg lossing zit?

Het zou ook zomaar kunnen zijn dat je oplaadpunt is beschadigd en dan is er weinig aan te doen dan alleen naar de winkel te gaan voor en reparatie.
quintoo
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Andere oplader al geprobeerd ja, ook gewoon via alleen usb dus niet in stopcontact maar dat werkt ook niet.
Nee is vrij weinig aan te merken, was eerst wel dat er een beste laag stof in zat maar na dit zo goed als verwijderd te hebben alsnog geen resultaat.
Wel vind ik het bijzonder dat ik nu mijn telefoon in de oplader heb deze niet leger / voller gaat.
Lijkt wel alsof die niet genoeg voltage krijgt oid.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Vreemd @quintoo als en andere oplader geen effect had kan dit te maken hebben met je toestel zelf dan is het niet echt mogelijk om je nog verder te helpen via het forum. Denk dat het te maken heeft met de verbindingspunten deze kunnen beschadigd geraakt zijn. Want je batterij is niet bol als ik het zo hoor?
quintoo
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nee batterij oogt gewoon prima.
Raar maar waar, blijkbaar heeft mijn telefoon net wel opgeladen?
Ik heb hem opnieuw opgestart en nu zegt de batterij weer 98%.
In ieder geval bedankt voor je hulp en ik ga zaterdag alsnog wel even naar de vodafone winkel, het het toestel nog niet heel lang dus valt denk ik nog wel onder de garantie mocht er iets kapot zijn.

Fijne middag

SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Het probleem via het forum vinden is en beetje lastig maar hopelijk is dit duidelijk als je en bezoekje kunt nemen aan de winkel. Mocht het toestel ter reparatie worden verstuurd zorg je dan wel even dat je en back up hebt staan van je gegevens anders zijn die verloren. En back up kun je maken via Samsung Kies.

Alvast en fijne avond en houd ons ervan op de hoogte :).
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
@quintoo, ben je nog naar de Vodafone winkel geweest? Zo ja, hoe was het gegaan?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic