eddienl

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Samsung s4 mini Android 4.4

Wanneer komt android 4.4 uit voor samsung s4 mini.
Android kit kat is toch al half jaar tot jaar uit en heb via kies en android update nog steeds niet binnen?
ik heb 3 maand geleden ook gevraagd via facebook maar toen kreeg ik ook al geen compleet antwoord

mvg Edward Hadders
5 Reacties 5
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @eddienl ,

Leuk dat je wel in ieder geval geïnteresseerd bent met en nieuwe Android versie. En duidelijker antwoordt kan ik je niet geven dan deze: Updates worden vermeld via Samsung, zowel op Twitter als Facebook. Ook kun je FOTA en Samsung Kies af en toe checken op enige updates.

Vaak ligt het aan de developers bij Samsung. Zij kiezen ervoor om de software update de markt op te brengen en dit gaat per land providers hebben ook hun tijd nodig als het en branded toestel is kan het en paar maanden langer duren.
eddienl
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
nou iemand die ik ken heeft s4 van vodafone en die heeft update al wel en ik heb een s4 mini en ik niet ?
en kijk elke week kies en mijn updates
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!

Is je toestel branded of niet? Dus is het toestel via Vodafone aangeschaft of via en dealer?

EDIT: En is zijn of haar toestel branded of unbranded?
eddienl
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik heb hem via vodafone website gekregen met aanschaf van abonoment
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @eddienl ,

Ik kan alleen niet weten of die ene vriend van je en branded toestel heeft... Kijk eens bij elkaars info over toestel (zie instellingen menu) en kijk even wat er niet matcht met elkaar.

Mocht je de update echt willen binnenhalen kun je altijd en Vodafone winkel bezoeken om te kijken of zij de update op het toestel kunnen plaatsen, sommige winkels bevatten en service punt waaronder ook mensen met Samsung kennis!

De update is namelijk juni 2014 uitgerold op het netwerk.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic