Rambojambo

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Samsung of iPhone Dunno

Hee Vodafoners,
Ik vroeg me het volgende af. Mijn kleine broertje (19 jr) is toe aan een nieuwe telefoon. Hij wil wat berichtjes sturen. Is niet zo heel erg thuis op het mobiele internet (wat surfen en wat handige apps wil ie kunnen gebruiken). Verder wat muziek luisteren en leuke foto's maken.
Even extra informatie de vorige 2 telefoons zijn allebei gevallen en er zat een barst in (dus is niet helemaal handig 😞 ). Kunnen jullie mij adviseren wat voor telefoon voor hem het meest geschikt is. Hoor van alles over apple en over samsung. Pfff lastig kiezen. Iemand tips????
2 Reacties 2
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
Beste @Rambojambo ,

Je broertje van 19Jaar... Hmmm aangezien het feit dat die al 2 telefoons de vernieling in heeft geholpen en hij natuurlijk ook een "Fancy telefoon" wil zou ik zeggen:
- GALAXY S4 Active
Deze telefoon is wat robuuster als de normale s4. Daarnaast is de snapdragon die er in zit, goed genoeg voor het alle apps die momenteel in de app store staan. en ook in de nabije toekomst.
Je bedoelt niet de hoofdprijs omdat momenteel al een s5 verschreven in. Dus deze telefoon niet meer als de aller nieuwste wordt beschouwd.
Toestel kost rond de €350 euro wat voor een high end toestel een goede prijs is. Je krijgt echt waar voor je geld.
Linkje



SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
*Ik wil wel nog even zeggen dat de Samsung Galaxy S4 Active wel sterk is en tegen en stootje kan maar let er wel op het is niet en Nokia die pas na de 100e keer kapot is (misschien) bij de S4 Active kan dit al gebeuren na en paar stootten en exact getal weet ik niet precies, ligt er maar aan op welke hoogte en op wat voor ondergrond deze beland.

Even en toevoeging aan het bericht hiervoor.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic