yvonnevandijk64

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Samsung note 4

In oktober komt de nieuwe Samsung note 4 uit. Zou ik die al kunnen reserveren? Zoja wanneer is dan de exacte datum dat de note 4 uitkomt
222 Reacties 222
susan886

Stamgast
  • 36Posts
  • 0Oplossingen
  • 30Likes
Ze zeggen dat hij erbij zit code gehad voor tpg maar die doet het niet:(
looydesign

Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes
Jeeeej, ik kreeg net de mail binnen met de bevestiging!! Laat m maar gauw komen!!
timk

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Een bericht voor iedereen die zit te wachten: ook mijn toestel is inmidddels bij PostNL aangemeld (dit kwam ik te weten na navraag via de chat; dat werkt wel goed, gewoon vragen of het toestel al voor verzending is aangeboden, met eventueel een verwijzing naar dit forum).
Ik plaatste mijn bestelling pas op 11 oktober; dat kan alleen maar goed nieuws zijn voor iedereen die het toestel eerder heeft besteld denk ik!

Groet,

Tim
Cilla

Gedreven Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes
WHOOHOOOO!!!! Heb net mn mailtje binnen gehad dat mn bestelling morgen wordt afgeleverd en indien ik niet thuis ben (pffff yeah right haahaa ) ik een andere afspraak kan maken...

Ben ik ff blij .....
looydesign

Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes
Blij dat ie morgen komt?
Nee!

Ik heb dat gekke ding laten bezorgen op mijn werkadres waar ik morgen nou weer net niet ben.. Dat wordt waarschijnlijk nog even wachten tot volgende week.

Weekend verpest?
Ja! 😄
pbvdven

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Volgens mij als die via PostNL geleverd wordt en al aangemeld is kun je aflever adres wijzigen via de app van PostNL mijn pakket.
looydesign

Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes
Jaa klopt, maar dan moet je eerst de mail met track & trace code hebben toch? En die heb ik nog niet gezien
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@looydesign

De Track&Trace code kun je opvragen via de chat. 😄
pbvdven

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Ja klopt of in ieder geval aangemeld dan komt hij volgens mij automatische te voorschijn in de app. Maar idd ik heb ook nog een track en tracé code gezien. Alleen de bevestiging van vodafone zelf.
looydesign

Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes
Okee dan ga ik dat gelijk even doen 😄
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@pbvdven

Nou, normaal gesproken wordt deze apart per sms verstuurd maar als dat niet gebeurt kun je het beste even contact opnemen via de chat zodat zij kunnen kijken of ze de track&trace kunnen opvragen. Wel zo fijn als je het pakket kunt volgen!

@looydesign
Oh no! Wat zonde dat 'ie nu misschien op je werk aankomt. Ook geen mogelijkheid om even langs te rijden om 'm op te pikken? 😉
looydesign

Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes
Nou, dat hangt even af van de levertijd. En anders volgende week, dan is het pech haha 😄
pbvdven

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Ik heb me track en tracé code morgen tussen 9 en 11 geleverd. Mijn weekend kan niet meer stuk 😉
susan886

Stamgast
  • 36Posts
  • 0Oplossingen
  • 30Likes
Mijn t&t doet het niet boehoe
pbvdven

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
@susan886, Vreemd vraag je toch ff opnieuw op via chat misschien hebben ze foutje gemaakt?
Cilla

Gedreven Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes
Mijn track and trace ook maar opgevraagd... heb nu nog geen timewindow en er staat tussen 08:30 en 21:30.
Dat wordt de hele dag thuisblijven?
Jasmijn1983

Gedreven Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 17Likes
Hier ook de bevestigingsmail binnen, maar ook geen t&t code bekend... Wel een barcode gekregen, maar die werkt niet.

De hele dag zorgen dat er iemand thuis is....dan komt t goed.
susan886

Stamgast
  • 36Posts
  • 0Oplossingen
  • 30Likes
JAAAAAAHHHHHHH hij komt morgen ze waren een letter vergeten ????????
susan886

Stamgast
  • 36Posts
  • 0Oplossingen
  • 30Likes
Ps : bij mij komt ie tussen 8:30 en 11.30 dat word 7 uur de wekker uurtje met de hond lopen en bij de stoel naast het raam zitten met zo'n spiegeltje dat je goed kan zien wanneer hij komt hahahah
Cilla

Gedreven Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes
Heeft iedereen zn gratis cover al ge-preorderd bij Samsung?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic