yvonnevandijk64

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Samsung note 4

In oktober komt de nieuwe Samsung note 4 uit. Zou ik die al kunnen reserveren? Zoja wanneer is dan de exacte datum dat de note 4 uitkomt
222 Reacties 222
Jasmijn1983

Gedreven Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 17Likes
Haha ook jaloers. Maar ze zijn er idd iig mee bezig. Alleen niet op volgorde van datum van bestelling blijkt.... Maar blij voor jou dat je m morgen kan verwachten!

Al anderen die wel ook al bericht hebben?
Michel73

Gedreven Meedenker
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
24 September besteld maar ook nog geen email ontvangen. :@
moharith

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik ook nog niets! ....
JoeyNB

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes
29 sept besteld.
Cilla

Gedreven Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes
Nou, ik kon t niet meer houden en heb ook maar gebeld en inderdaad een verhaal waar ik niets mee kan.

De toestellen zouden vandaag nog bij Vodafone aangeleverd moeten worden en hij kon me niet vertellen wanneer het bij mij precies bezorgd zou worden.
Maar volgende week heb ik m zoiezo binnen 😞
niet echt t antwoord waar ik op zat te wachten

susan886

Stamgast
  • 36Posts
  • 0Oplossingen
  • 30Likes
Elke keer als dat rottige fluitje van me mail gaat ren ik naar me telefoon. Maar helaas
Cilla

Gedreven Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes
Hahahahahah ik dacht dat ik de enige was Susan
oli4b

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
- Edit moderator - Svp geen volledige chats kopiëren. Zet alleen de belangrijke informatie in het gesprek die je met de rest wilt delen. Het is niet nodig om de hele chat hier neer te zetten aangezien het bericht dan onnodig lang wordt.
oguz

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Als goed is krijg morgen thuis gestuurd :)))


- Edit moderator - Svp geen volledige chats kopiëren. Zet alleen de belangrijke informatie in het gesprek die je met de rest wilt delen. Het is niet nodig om de hele chat hier neer te zetten aangezien het bericht dan onnodig lang wordt.
looydesign

Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes
Dan kan ik m ook verwachten OGUZ. Ik had m 20 september besteld dus hopen maar :S
Dave1973

Gedreven Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
He eindelijk mijn toestel is gekoppeld aan mijn account en wordt vandaag opgehaald Door TNT dus hoogstwaarschijnlijk morgen playtime. ????
Cilla

Gedreven Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes
Heb net ook gechat met Nicole en mijn telefoon zit er ook bij. T lijkt alsof ze bij de chat bereid zijn om meer moeite voor je te doen om t uit te zoeken.
Als je belt krijg je maar een vaag antwoord.

Ik heb mijn bestelling 29 september gedaan dus er is nog hoop mensen...
oguz

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Hoop het looydesign ????
Jasmijn1983

Gedreven Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 17Likes
Haha ik dacht dat ga ik ook even proberen de chat... maar blijkbaar probeert iedereen dat nu 😄

"Chat

Het is erg druk. Op dit moment is er niemand vrij om met je te chatten."

Dan nog maar een keer bellen. Als ik alles zo lees, dan moet die van mij er ook bij zitten qua besteldatum.

Hopelijk is het vanaf morgen heeeel stil op dit forum.... 😉 en heeft iedereen netjes zijn note in huis!
looydesign

Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes
Klopt hoor CILLA. Als je belt dan vertellen ze alleen wat als ze het weten. Heb ook het idee dat ze te "lui" zijn om iets op te zoeken en via de Chat krijg je altijd netjes een antwoord waar je wat aan heb (bijna altijd :p)
oli4b

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Mijn note 4, 16 september besteld, is sinds vanmorgen al aangemeld bij POSTNL.
Wacht op het oppikken van postnl. 🙂
Jasmijn1983

Gedreven Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 17Likes
Toch maar gebeld... en goed nieuws 😄 Mijn telefoon is zit erbij! Ze konden mij eerst niet veel vertellen, maar ik zei dat de mensen achter de chat wel al wisten hoe het zat... Ik werd vervolgens doorverbonden en kreeg eindelijk het verlossende nieuws. De telefoons zijn inmiddels al op weg naar Post NL. Dus dat is goed nieuws.

Maar geen mail van Vodafone hierover gekregen. Ze vertelde dat er enkel een mail van Post NL zal komen met daarin de t&t code...


Cilla

Gedreven Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes
T gaat hier in ieder geval veel beter dan op t iPhone 6 forum hahahahhaa... die flippen allemaal de pan uit
Jasmijn1983

Gedreven Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 17Likes
Susan886 ook al nieuws?
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Hoi allemaal,

Goed om te lezen dat iedereen zo enthousiast is! Ik heb even geïnformeerd en ik heb vernomen dat er inderdaad toestellen binnen zijn gekomen! De levering gaat dus vanaf dit weekend starten. 😄

Ook hier geldt het volgende:

We leveren op volgorde van bestelling. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen, als aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het best zo zijn dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic