Pfff...met Vodafone gebeld, maar volgens mij weet niemand nu precies hoe en wat... Ja hij zou vandaag binnen moeten komen bij Vodafone en dan wordt de telefoon aan een abonnement gekoppeld. Het advies van Vodafone was om de mail en om post.nl in de gaten te houden. Met mijn bestelling van 20 september zou de kans groot zijn dat ik bij de eerste levering zal zitten, maar de medewerker kon nog geen enkel concreet antwoord geven...
Zijn er op dit forum ook medewerkers van Vodafone aanwezig die concrete informatie hebben over de eerste lichting? Al gaat er maar een communicatie uit dat degene die b.v. tot 22 september hebben besteld bij de eerste lichting zitten. Dan weet je tenminste waar je aan toe bent. Klantgericht zijn....
Er moet toch al lang bekend zijn hoeveel notes 4 er vandaang arriveren en daar moet dan toch ook al lang een klant aangekoppeld zijn, zodat de note meteen kan worden verzonden? Dat gebeurt toch niet op de dag dat ze binnenkomen?
Het wachten is eigenlijk niet eens zo vervelend, maar de onduidelijke en vage communicatie wel... Graag een reactie van een Vodafone medewerker....