yvonnevandijk64

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Samsung note 4

In oktober komt de nieuwe Samsung note 4 uit. Zou ik die al kunnen reserveren? Zoja wanneer is dan de exacte datum dat de note 4 uitkomt
222 Reacties 222
susan886

Stamgast
  • 36Posts
  • 0Oplossingen
  • 30Likes
Positief denken is de helft hij komt gewoon morgen uiterlijk zaterdag ????????????
susan886

Stamgast
  • 36Posts
  • 0Oplossingen
  • 30Likes
En nou kunnen we volgende week allemaal vergelijken aan welke kant je een bankpas tussen kan proppen ☺️
Dave1973

Gedreven Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Hahahaha ook teveel reviews gelezen Susan?
KAK zeg, we zullen het meemaken.
susan886

Stamgast
  • 36Posts
  • 0Oplossingen
  • 30Likes
J goed hè je wil toch niet zeggen dat jij ze niet gelezen heb hahahaha
Dave1973

Gedreven Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Hahaha allemaal lol
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! Alle,

Maak je zeker niet teveel zorgen over de nadelen die je maar steeds hoort bijvoorbeeld over die pas... Mocht dit bij jou het geval zijn wacht dan niet en week lang maar ga dan zo snel mogelijk naar de winkel dan kan er en omruiling worden gedaan en nieuw toestel laten repareren is wel wat zonde ;).
susan886

Stamgast
  • 36Posts
  • 0Oplossingen
  • 30Likes
En als je hem gaat ruilen kom je op een wachtlijst en dan zijn we weer niet blij vooral het idwe dat we hem vandaag hadden kunnen hebbem 🙂
JoeyNB

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes
Het is eindelijk zover net een afspraak ingepland voor morgen.

Je bestelling kan geleverd worden. Kijk snel in je email en plan de bezorgafspraak. Vriendelijke groet, Vodafone
Jasmijn1983

Gedreven Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 17Likes
Nieuwe dag... nieuwe hoop 😉

Mocht ik einde van de ochtend nog geen mail hebben gehad, dan ga ik Vodafone zeker even bellen. De Nederlandse handleiding is al op internet te vinden, dus ik kan mij vast inlezen haha.

Hoop nog steeds wel serieus dat Vodafone de communicatie rondom de telefoon even een update geeft. Even duidelijk op de site (of per mail) vermelden hoe en wat, voorkomt denk ik een heleboel ongeduldige telefoontjes van iedereen die al weken naar vandaag heeft uitgekeken. 🙂

Benieuwd of iemand al wat meer weet... Ik hoop de note iig morgen binnen te krijgen. 😉
Jasmijn1983

Gedreven Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 17Likes
Pfff...met Vodafone gebeld, maar volgens mij weet niemand nu precies hoe en wat... Ja hij zou vandaag binnen moeten komen bij Vodafone en dan wordt de telefoon aan een abonnement gekoppeld. Het advies van Vodafone was om de mail en om post.nl in de gaten te houden. Met mijn bestelling van 20 september zou de kans groot zijn dat ik bij de eerste levering zal zitten, maar de medewerker kon nog geen enkel concreet antwoord geven...

Zijn er op dit forum ook medewerkers van Vodafone aanwezig die concrete informatie hebben over de eerste lichting? Al gaat er maar een communicatie uit dat degene die b.v. tot 22 september hebben besteld bij de eerste lichting zitten. Dan weet je tenminste waar je aan toe bent. Klantgericht zijn....
Er moet toch al lang bekend zijn hoeveel notes 4 er vandaang arriveren en daar moet dan toch ook al lang een klant aangekoppeld zijn, zodat de note meteen kan worden verzonden? Dat gebeurt toch niet op de dag dat ze binnenkomen?

Het wachten is eigenlijk niet eens zo vervelend, maar de onduidelijke en vage communicatie wel... Graag een reactie van een Vodafone medewerker....

JoeyNB

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes
Ik heb mijn bestelling eind september gedaan en ik kreeg een Vodafone sms rond 9:00 vandaag . Dus ik neem aan dat jij ook wel een mail kan verwachten vandaag.

Dave1973

Gedreven Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Ik heb nog niks gehoord zal me niks verbazen dat het volgende week pas word kan ik weer een dag vrij nemen, ben er echt niet te spreken. Communicatie van een telecom provider zou in mijn ogen toch een stuk beter mogen. Ik zag in de Metro krant alweer een aanbieding waar je morgen een note 4 kan ophalen met een vodafone red contract voor 39 euro in de maand. En wij vooruit betalen en niks ontvangen. Stelletje boeven!!!!
Jasmijn1983

Gedreven Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 17Likes
Ja ik hoop het ook idd... haha ik had gezegd dat ik begrepen had dat er al mails uit zijn gegaan en hoe dat dan kan. Maar daar kon de medewerker niets over zeggen zei hij... Maar je berichtje geeft mij goede hoop 🙂
susan886

Stamgast
  • 36Posts
  • 0Oplossingen
  • 30Likes
Volgens Vodafone zijn ze nog niet ingeboekt en zijn niet aan aan klanten te koppelen advies na 3 uur bellen dan weten ze meer 😞
Jasmijn1983

Gedreven Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 17Likes
Dan rond 13.00 weer bellen idd... haha ze zullen wel gek worden van die telefoontjes... maar ja...geef dan gewoon even wat duidelijkheid als provider...
Toch wel gek hoor... dat het zo vaag blijft... Hoop voor iedereen dat hij/zij zsm de mail krijgt!

JoeyNB

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes
Zoals afgesproken zullen we je bestelling met ordernummer xxxxxxxxxxxxxxx op zaterdag 18 oktober 2014 tussen 8:00 en 18:00 uur afleveren op onderstaand adres:

Ik post dit niet om jullie te pesten, maar dan weten jullie iig dat ze er al wel mee bezig zijn.
Cilla

Gedreven Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes
Ik ben jaloers... ????...
wil ze zo graag bellen maar ik krijg waarschijnlijk toch een antwoord waar ik niets mee kan ...zucht....
MBoven

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Wanneer had jij je abonnement verlengd?

Ik op 1 oktober, echter nog niets gehad.
looydesign

Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes
Hier nog een jaloers iemand.. vanaf het begin al direct besteld maar nog geen sms of mail gehad :(. En bellen heeft zoals je zegt inderdaad weinig zin. Ook al 2x gevraagd maar ze zeggen dan dat ze het niet weten dus dat is inderdaad zonde van je tijd, helaas.
Dave1973

Gedreven Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
SAMSUNG GEEFT AFTRAP VOOR VERKOOP SAMSUNG GALAXY NOTE 4

17-10-2014 | TIM WIJKMAN | TOESTELLEN

Samsung heeft gisteren avond in het Tobacco Theater in Amsterdam de aftrap gegeven voor de verkoop van haar nieuwe Samsung Galaxy Note 4. Het nieuwe paradepaardje zal vanaf dit weekend in Nederland verkrijgbaar zijn.

Met het Amsterdam International Dance Event in Amsterdam als achtergrond, heeft Samsung gisteren avond de aftrap gegeven voor de verkoop van de Samsung Galaxy Note 4 in Nederland. De nieuwste phablet van Samsung zal vanaf dit weekend in Nederland verkrijgbaar zijn, zo liet Samsung gisteren avond weten

En nu?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic