yvonnevandijk64

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Samsung note 4

In oktober komt de nieuwe Samsung note 4 uit. Zou ik die al kunnen reserveren? Zoja wanneer is dan de exacte datum dat de note 4 uitkomt
222 Reacties 222
DeboraNote4

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Hey susan886 ,

Nee je moet je bij de samsung site aanmelden zodra je telefoon en factuur binnen hebt kopie van factuur opsturen en dan krijg je de cover toe gestuurd.

Gr DeboraNote4
JoeyNB

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes
Volgens mij roepen ze maar wat bij Vodafone. Ik heb ook al meerdere keren gevraagd hoe en wat, maar de een zei idd 10 okt , de ander kon er niks over zeggen, weer een ander zei 17 okt, iemand op de Vodafone chat zei gister dat er een vertraging is door de galaxy alpha, dus het duurd iets langer. Maar ik kon er van uit gaan dat de note 4 nog wel deze maand geleverd word. Ook zei hij dat je een mail krijgt dat het toestel er is en dat je gebeld wordt voor een afspraak.
Dus......
Maar iedereen veel plezier met haar of zijn note 4.
susan886

Stamgast
  • 36Posts
  • 0Oplossingen
  • 30Likes
Als ik dit geweten had had ik hem gewoon in de winkel besteld pff tegen mij zei ze vanmiddag dat ze morgen binnen komen en dan verstuurd worden dus zaterdag kan nog steeds maar geloof er niets van ze werken gigantisch langs elkaar heen volgens mij de een zegt dit en de andere dat pff
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@susan886

Zoals ik gisteren al heb doorgegeven verwachten we de Note 4 echt deze week binnen te krijgen. 😄
Cilla

Gedreven Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes
Ik kan niet meer wachtennnnn ????????????... hoop zo erg dat ze morgen binnenkomen en meteen worden verstuurd. Lees teveel verschillende dingen ... dan weer 17, dan weer 18 oktober. Een dag duurde nog nooit zo lang hahaha. Hoop alleen niet op iPhone taferelen
looydesign

Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes
Nou inderdaad, wachten duurt zoooo lang.. Vanaf dat ie op de vodafone site te reserveren was al besteld met nieuwe abbo dus mag hopen dat ie er van t weekend of volgende week is 😄
Dave1973

Gedreven Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Volgens mij was het inderdaad beter geweest het abonnement pas op de dag te verlengen dat de Note 4 uit zou komen. Zit nu al een maand vast aan een abonnement waarin 10 oktober de belofte was voor de Note 4. Voel me eigenlijk wel een beetje genaaid.
oli4b

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Ik voel me ook genaaid door Vodafone.

Het toestel zou uiterlijk in week 41 aan de klant geleverd worden.
Met mijn pre-order op de eerste dag dat een pre-order bij vodafone mogelijk was verwachte ik hem op de eerste dag in huis te hebben.
Nu heb ik het toestel later dan andere, bijvoorbeeld mensen die via samsung bestellen of mensen die naar de (vodafone) winkel gaan.

Daarbij zit ik al een maand aan een abonnement vast terwijl de adviesprijs van het toestel in deze maand al is gedaald en je het toestel zaterdag al vermoedelijk goedkoper kan krijgen.

Ik vind het ernstig dat een provider zo met haar klanten omgaat.
Het ergste is nog wel de manier waarop vodafone communiceert over wanneer het toestel vermoedelijk zal worden verstuurd. Als je het drie keer op een dag vraagt krijg je drie keer een verschillend antwoord.
Vorige week maandag had een medewerker mij verteld dat het toestel al naar mij onderweg was. Ik was uiteraard verbaasd maar hij wist het 100% zeker.

Belachelijk...
susan886

Stamgast
  • 36Posts
  • 0Oplossingen
  • 30Likes
Heeft er eigenlijk wel iemand hier al een mail gehad wanneer hij komt
Dave1973

Gedreven Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Ik heb net Samsung aan de lijn gehad en zij hebben mij verteld dat de Note 4 vandaag naar iedereen is verstuurd. Dus dan mag ik toch aannemen dat ik het toestel zaterdag mag ontvangen. Moderator?
susan886

Stamgast
  • 36Posts
  • 0Oplossingen
  • 30Likes
Maar dan mort je toch een mail krijgen dat hij verstuurd is ? Dave
Jasmijn1983

Gedreven Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 17Likes
@susan886... Nee, heb de mail de hele dag in de gaten gehouden.. De iPhone 6 werd ook meteen die vrijdag geleverd bij degene die een pre order hadden gedaan. Dus ik hoopte op een mail vandaag. Neem toch aan dat morgen de mail komt. Maar wel raar als de note 4 morgen wel al in de winkel zou liggen en nog niet bezorgd is. Ik vind Vodafone heel vaag in de communicatie rondom de note4. Neem aan dat hij zaterdag binnen is. Wacht inmiddels ook al erg lang op de telefoon! Wanneer hij zaterdag niet binnenkomt dan mag ik toch aannemen dat Vodafone dit even communiceert...
susan886

Stamgast
  • 36Posts
  • 0Oplossingen
  • 30Likes
Morgen evengoed maar voor de deur liggen ????????????????
Dave1973

Gedreven Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Susan886 dat wil zeggen dat als Samsung vandaag alles heeft verstuurd "dus ook naar Vodafone" krijgen ze het morgen binnen, hebben ze het morgen binnen kunnen ze het ook morgen weer versturen. Daar gaat weer een dag overheen waardoor ik aanneem dat ik de Note 4 zaterdag mag ontvangen. Klinkt logisch toch. ????
oli4b

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Voor iedereen die via Vodafone heeft ge-preordered heb ik hierbij de officiële bevestigde info.

De toestellen zijn sinds vandaag bij Vodafone binnen gekomen.

Er is met Samsung afgesproken dat de toestellen pas op de 17e verstuurd mogen worden terwijl ze dus wel al bij Vodafone zijn.

Wat Vodafone hierover officieel moet communiceren is dat een bestelling na verzending 5 tot 7 werkdagen nodig heeft om bij de klant te arriveren, dit om teleurstelling te voorkomen. Echter komt het in de praktijk nog wel eens voor dat deze tijd veel korter is, en het zou daarom ook kunnen dat PostNL zaterdag aan de deur staat.

De volgorde van levering gaat op volgorde van de pre-order lijst. Ik heb op 16/09 besteld en schijn bij de eerste levering te zitten. Het kan dus zijn dat als je veel later heb besteld jouw toestel later komt. Of er voldoende is voor alle pre-orders is niet duidelijk.
susan886

Stamgast
  • 36Posts
  • 0Oplossingen
  • 30Likes
Toen ik een computer winkel had kreeg je nieuwe producten die nog niet verkocht mochten worden een week van te voren ook de spullen van Samsung vind het allemaal erg raar
Dave1973

Gedreven Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Top ik heb 14/09 besteld, ben benieuwd.
Jasmijn1983

Gedreven Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 17Likes
Ja zie je wel. Vodafone heeft de telefoons al. Dat kan ook niet anders volgens mij. Laat ik morgen nou vrij hebben gehouden en zaterdag al plannen hebben????????haha ik ben iig niet de enige die er naar uitkijkt! Tel op 20-9 besteld... Dus neem ook aan dat ik bij de eerste verzending zit!
susan886

Stamgast
  • 36Posts
  • 0Oplossingen
  • 30Likes
En anders duurt het wel even op de Samsung site zijn ze uitverkocht????????
Cilla

Gedreven Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes
Pfffff.... ik krijg dr buikpijn van ????. Je moet er toch niet aan denken dat je niet bij de eerste zending zit en nog een eeuwigheid moet wachten. *keeps fingers crossed*
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic