yvonnevandijk64

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Samsung note 4

In oktober komt de nieuwe Samsung note 4 uit. Zou ik die al kunnen reserveren? Zoja wanneer is dan de exacte datum dat de note 4 uitkomt
222 Reacties 222
DeboraNote4

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
hallo,

hij is vandaag nog niet binnen gekomen en ben al zo lekker ongeduldig! hoe kan dat nou?!
ik wil hem nu zo graag dat ik echt neit meer kan wachten hoor, heb er zelfs hoofdpijn van!
halfjaar wachten is al drama en nu die laatste dagen hou ik niet meer vol.. 😞

groetjes

SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @DeboraNote4 ,

Hou er even rekening mee dat als je vandaag je order hebt geplaatst dat het nog even kan duren voordat je het toestel thuis hebt omdat het vrijdag is kan de kans klein zijn dat je zaterdag je pakketje binnenkrijgt zo niet dan zal deze rond maandag volgende week worden bezorgd, zo wel heb je erg veel geluk gehad!
Dave1973

Gedreven Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Wat een ongein ik heb gisteren contact gehad met Vodafone. Ga ervan uit dat de Note 4 pas aankomende vrijdag uitkomt, en dan is de vraag nog of je hem dan geleverd krijgt "wie het eerstkomende het eerst maalt" dus gewoon geduld.
susan886

Stamgast
  • 36Posts
  • 0Oplossingen
  • 30Likes
Ik heb hem maandag besteld maar ik ga er niet van uit dat hij aankomende week komt maar hoop doet leven
susan886

Stamgast
  • 36Posts
  • 0Oplossingen
  • 30Likes
Ps als je op de Samsung site krijgt en je preorderd hem krijg je er een gratis cover bij
Dave1973

Gedreven Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Maar dat is dan ook zonder abonnement, Susan886 succes straks met je Note 4.
susan886

Stamgast
  • 36Posts
  • 0Oplossingen
  • 30Likes
Ja dat klopt dacht meld het even altijd leuk als je het niet weet ????
yvonnevandijk64
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Beste Super expert ik heb afgelopen zaterdag een pre order gedaan bij Vodafone. En als alles goed is moet de Samsung note 4 17 oktober uitkomen ???? yeah!!!! Ik kan gewoon niet meer wachten ????. Haha ik heb er nog net geen slapeloze nachten van haha. Dit heb ik nog nooit gehad en nu maar hopen dat het niet word uitgesteld ????
JiL66

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik heb hem op 1 oktober besteld, ik laat weten hoe hij is als ik hem binnen krijg! 🙂
JiL66

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Je kunt hem ook krijgen als je de Note 4 bij Vodafone koopt/krijgt.
Gewoon even registereren: https://www.samsung.com/nl/promotions/#/BLPSVE2C4SK3D/
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! Alle,

Alvast veel plezier met jullie nieuwe Note! Het is misschien even leren en oefenen maar je komt er zeker wel ;).
Kijk zeker eens op www.samsung.com en ga dan naar promoties misschien staat er wat tussen voor je Note 4!
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Klopt inderdaad. Als je de Note 4 via onze site aanschaft dan krijg je ook een gratis S View Cover erbij ter waarde van €49,99. 😄 Houd er wel rekening mee dat deze aanbieding alleen nu geldt en dat we niet weten hoe lang deze aanbieding nog blijft.
oguz

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Wanneer worden note 4 toestellen geleverd is er nu wel een.exacte datum bekend?
JiL66

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Net gebeld met de klantenservice.
Vodafone krijgt de toestellen op 17 oktober binnen. Dat is een vrijdag, dus waarschijnlijk gaan ze maandag de 20e beginnen met versturen, op volgorde van de wachtlijst.
Het valt dus met geen mogelijkheid te zeggen wanneer de Note 4 bij wie op de deurmat valt.
Het is dus geduldig wachten op de e-mail met track&tracegegevens.

Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
We verwachten de Note 4 inderdaad deze week binnen te krijgen. Op het moment dat we de toestellen ontvangen start ook de levering.
DeboraNote4

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
ik heb net met vodafone gebeld en hij heeft tegen mij gezegt dat hij zaterdag of maandag word bezorgt.(aangezien mijn oude tel NET kapot is.) ik hou me hier niet weer aaan vast aangezien ik al meerdere keren had gebeld en er gezegt werd dat hij al kwam..eerste x werd er gezegt week 41 toen 10 okt en nu word er gezeg17 okt. en dan gelijk op de post.. ik heb er voorlopig een hard hoofd in merk ik.... mja we wachten maar af.. maar al wel aangesloten op dat abbo dus betaal nu voor een tel die ik niet heb beetje frustrerend..:(

looydesign

Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes
Zou mooi zijn als ie van 't weekend al geleverd wordt. Ik hou het maar gewoon op volgende week, dan kan het hopelijk ook niet tegenvallen. Een hele tijd geleden al gereserveerd icm nieuwe abbo dus hoop dat ie maar snel mag komen 😄
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! Alle,

Het zal waarschijnlijk geen drukke rij zijn zoals met de iPhone ;). In principe zullen de toestellen dan komende dagen binnen rollen en zullen ze zo snel mogelijk worden opgestuurd naar jou!

Dus nog heel even en jullie hebben zeker en top toestel in handen, en zelf zeg ik het zal beter zijn als Apple.
susan886

Stamgast
  • 36Posts
  • 0Oplossingen
  • 30Likes
Er staat op de website dat er ook op zaterdag geleverd word dus miss ik hoop het
susan886

Stamgast
  • 36Posts
  • 0Oplossingen
  • 30Likes
Krijg je hem dan via jullie of moet je hem ook aanvragen bij Samsung is wel lekker namelijk als je je tel krijgt dat er dan ook gelijk een cover bij zit ☺️
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic