SabrinaBL

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Samsung galaxy s6 edge

Hallo,

Nadata ik jaren een iphone hebt gehad ben ik in december overgestapt naar Samsung. Het beviel prima maar ik heb nu problemen met me toetsel. Batterij is echt zo snel leeg ik moet hem meestal rond 1 uur alweer aan de lader hangen omdat ikl dan maar 15% nog hebt terwijl als ik s'morgens opsta heb ik 100% en 7 uur later kan ie alweer aan de oplader. Ook wordt me mobiel soms er warm nadat hij van de lader afkomt en nu is het zo dat me oplader heel erg warm wordt en dan met name het stekkertje wat in mijn telefoon gaat. Zijn er meer die hier last van hebben? Ik heb dit met mij iphones nog nooit gehad! Mijn man heeft een S5 en daar gaat de batterij veel langer van mee.

Groetjes Sabrina
7 Reacties 7
Anonymous
Niet van toepassing
Ai , kan me voorstellen dat dit niet erg fijn is.
Onder je instellingen en dan batterij kun je zien waaraan dit verbruik is.
Heb je dit probleem na een software update, dan zou je het toestel eens terug kunnen zetten naar fabrieksinstellingen. Maak dan wel een back-up van je gegevens.
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
SabrinaBL , heb je met de tip van Steven- nog kunnen achterhalen waardoor de batterij zo snel leeg gaat? Heeft het terugzetten naar de fabrieksinstellingen nog verbetering geleverd?
SabrinaBL
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dat van de batterij bekeken en me scherminstellingen veranderd want die gaf aan dat ie 44% verbruikte. Maar ook daarmee is het niet verholpen me fabriek's ik stellingen nog niet gedaan dat ga ik straks even doenaar en laat het dan weten.
Anonymous
Niet van toepassing
Ik hoop dat het daardoor wordt opgelost
Je zou eventueel ook nog een hard reset kunnen doen.
Desiree-

Raadgever
  • 397Posts
  • 12Oplossingen
  • 53Likes
Heej SabrinaBL, heb je de tips van Steven- nog kunnen proberen? 🙂
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen reacties meer. Topic wordt binnenkort gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic