monen

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Samsung galaxy s6 edge zwart scherm met wit kruisje

Goedemorgen,

Half juli ben ik overgestapt van Iphone naar Android. Ik heb de Galaxy S6 Edge. Na ongeveer een anderhalve maand
kreeg ik steeds vaker een zwart scherm met rechts onderin een wit kruisje. Na mijn telefoon aan de oplader te hebben gehangen of gereset met volume knop benenden, power en de homeknop lukte het mij toch weer te telefoon te gebruiken. Een aantal weken had ik er geen last van, maar sinds vorige week en vandaag, niks lijkt te helpen blijft mijn scherm op zwart staan met het witte kruisje rechts onderin het beeld.
Wat valt hier aan te doen? Ik heb al een aantal keer gebeld met de klantenservice, ben ook al langs een winkel geweest bij de smartphone crew, maar niemand weet hier iets van.
Voor een telefoon van nog geen 3 maanden oud bevalt mij dit totaal niet.
Graag een oplossing.......!!!
6 Reacties 6
Anonymous
Niet van toepassing
Als zelfs een reset, of opnieuw opstarten niet helpt ben ik bang dat het toestel gerepareerd wordt.

Anonymous
Niet van toepassing
Ik raad je wel aan om dit ook te melden bij Samsung. Zodat ook zij hiervan afweten en eventueel checken of zij een oplossing weten.
monen
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoe kan ik dit het beste en het snelst melden bij Samsung?
Anonymous
Niet van toepassing
Je kunt bellen met de Samsung Service- en Informatielijn via
0900-SAMSUNG (0900-7267864) (10 c/m).
Openingstijden:
Maandag - vrijdag: 8:00 - 21:00 uur
Zaterdag: 10:00 - 16:00 uur

of eventueel een chat gesprek beginnen/ emailen met ze via ]https://www.samsung.com/nl/info/contactus.html?cid=nl_ppc_ds%7cGOOGLE_Service+-+Generiek_25062015_C...
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 734Likes
monen was het nog gelukt? We horen het graag van je.
Mel
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 564Posts
  • 6Oplossingen
  • 20Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic