mister157

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Samsung galaxy s6 edge plus verlenegen abonnement.

hierbij wou ik mijn abonnement verlengen van vodafone het gaat om de galaxy edge plus. Nu wou ik hem dus verlengen. Dus had ik via de chat gesproken met een medewerker. Nu zag ik hem bij www.telefoonabonnement.nl staan bij vodafone voor 52 euro per maand en een gratis toestel. maar als je hem via de site wilt verlenegn bij vodafone betaal je 54 per maand en 100 euro toestel kosten. het gaat om precies dezelfde abonnement trouwens. nu kreeg ik dit te horen van een medewrker van de chat van vodafone waarom het duurder is.

Wij investeren als bedrijf veel in netwerk en service. Zo'n bedrijf is slechts een tussenpartij. Dus zij hebben minder kosten als bedrijf.
7 Reacties 7
Anonymous
Niet van toepassing
Mag ik vragen wat je precieze vraag is aan de forum gebruikers?

Je geeft namelijk zelf al aan waarom het soms goedkoper is om via een andere partij het abonnement af te sluiten. Als je vraag is of wij dat hier voor je kunnen regelen dan is het antwoord nee, dit is namelijk niet het juiste kanaal hiervoor. Ik raad je dan aan om contact op te nemen met de afdeling verkoop 0800-0560

mister157
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
mijn vraag is waarom kan ik bij de tussenpartij namelijk telfoonabonnement.nl wel een gratis toestel krijgen en bij vodafone zelf niet bij hetzelfde sooort abonnement. En is tevens ook nog 3 euro per maand goedkoper.

Terwijl het gewoon de zelfde maatschappij is namelijk vodafone.
Anonymous
Niet van toepassing
Je geeft in je eerste bericht al aan waarom dit is. Dit is een gedeelte service die Vodafone verleent richting de klanten en het netwerk.
Je zou kunnen proberen zoals ik al aangaf om contact op te nemen met de afdeling verkoop om te zien of zij hierin kunnen betekenen. Bestel je de telefoon via de desbetreffende aanbieder en niet via Vodafone, dan is alleen het netwerk van dezelfde aanbieder namelijk Vodafone. Mocht er dan iets gebeuren met je toestel etc dan gaat dat via het bedrijf waar je het toestel gekocht hebt.
Tevens verschillen ook weer de aanbiedingen per keer. Dit kan een korting zijn op het abonnement maar ook tevens extra data etc. Dit geldt natuurlijk ook voor het desbetreffende bedrijf.
Je zou eventueel ook kunnen kijken in my Vodafone om te zien welke acties daar gelden onder verlengen.
mister157
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik heb aanbiedingen gehad maar. maar daar was ik het niet mee eens. dus toen kwam ik met het voorstel van die samsung edge plus. maar daar konden hun niks aan veranderen. toen ging ik dus kijken op google toen kwm ik bij die tussen partij. toen vroeg ik me af of ik zelfde aanbod van die tussenpartij van vodaofne kon krijgen maar dat kon niet.
Anonymous
Niet van toepassing
Dan zit er helaas niet meer op dan voor de keuze van een stuk goedkoper of een stuk service. Voor hetzelfde gebeurd er niks met de nieuwe telefoon in die 2 jaar (laten we daar even van uitgaan, meest ideale situatie)
Dan is inderdaad om bij een een andere partij aanschaffen voordelig.
Ik heb een 2,5 jaar terug hetzelfde gedaan via belsimpel. Ook nooit problemen gehad. Voor mij was dat toen voordeliger. Maar dit is uiteindelijk een keuze die je zelf dient te maken. Kunnen wij helaas niet doen voor je. Als het mis gaat kan een stukje service soms ook heel fijn zijn.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Aangezien het in een vrije markt niet meer dan logisch is dat er prijsverschillen kunnen zijn > topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic verplaatst naar archief.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic